Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obracím se na Vás s prosbou.
Dne 17.10.2017 si od p.Donáta koupila moje 75-letá maminka výrobek nazvaný Masážní polštářek FRESH 23 za který zaplatila hotově 5990,-Kč.
Dne 18.10.2017 maminka od smlouvy odstoupila a po tel.domluvě s p.Donátem, zboží zaslala na jeho adresu zpět a žádala o vrácení peněz za zboží.Postup tohoto jsem předem konzultovala s Vaší poradnou.
Dne 03.11.2017 mi p.Donát volal, že zásilku obdržel,ale peníze pošle o týden později, další telefonát od prodejce následoval 10.11.2017, kdy mi bylo sděleno, že nemůže peníze poslat a jediné co pro maminku může udělat je, že pošle vrácené zboží zpět na její adresu.
S tím jsme nesouhlasili.
Podle mého názoru je způsob prodeje p.Donáta nestandarní. Zboží nabízel před OD Kaufland v Hradci Králové, zákazníky lákal na výherní losy a to v hodnotě až 6000 Kč. Dokonce si pro peníze za zboží dojel až k mamince domů a osobně ji tam odvezl. Vystavený daňový doklad také nesplňuje všechny náležitosti.
Masážní polštářek FRESH 23
Vrácení peněz za zboží
|
Tweet |