Společnost


Adam Donát

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19599Nevrácené peníze za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2017, před 6 lety

Lenka Dušková

Znění stížnosti

Obracím se na Vás s prosbou.
Dne 17.10.2017 si od p.Donáta koupila moje 75-letá maminka výrobek nazvaný Masážní polštářek FRESH 23 za který zaplatila hotově 5990,-Kč.
Dne 18.10.2017 maminka od smlouvy odstoupila a po tel.domluvě s p.Donátem, zboží zaslala na jeho adresu zpět a žádala o vrácení peněz za zboží.Postup tohoto jsem předem konzultovala s Vaší poradnou.
Dne 03.11.2017 mi p.Donát volal, že zásilku obdržel,ale peníze pošle o týden později, další telefonát od prodejce následoval 10.11.2017, kdy mi bylo sděleno, že nemůže peníze poslat a jediné co pro maminku může udělat je, že pošle vrácené zboží zpět na její adresu.
S tím jsme nesouhlasili.
Podle mého názoru je způsob prodeje p.Donáta nestandarní. Zboží nabízel před OD Kaufland v Hradci Králové, zákazníky lákal na výherní losy a to v hodnotě až 6000 Kč. Dokonce si pro peníze za zboží dojel až k mamince domů a osobně ji tam odvezl. Vystavený daňový doklad také nesplňuje všechny náležitosti.


Produkt

Masážní polštářek FRESH 23


Požadované řešení

Vrácení peněz za zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému