Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19608Neprovedení platby na Slovensko

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2017, před 6 lety

Vladimír Víšek

Znění stížnosti

Dne 22.11.2017 jsem na pobočce ČP a.s. v Újezdě nad Lesy posílal na Slovensko platbu ve výši 212,-Eur-podací číslo 109169,221117,CZK,
071 154 381940,0002532550,Eurogiro.Již při platbě 2 vaše pracovnice nevěděly jak postupovat s vyplněným tiskopisem.Dne 29.11.2017 jsem reklamoval na pobočce nedoručení platby adresátovi.Po sdělení abych přišel za týden a pak to reklamoval jsem přivolal paní vedoucí,
jméno nevím.Po 15 minutách si okopírovala podací tiskopis,chtěla napsat mé telefoní číslo s tím,že na reklamaci mají měsíc a že mi nějak zavolá.Mám termín platby a při prodlevě mě bude účtováno penále.Nechápu neodbornost a neochtu vašich pracovnic.Prosím o urychlené vyřízení mé stížnosti.
Vladimír Víšek


Požadované řešení

Urychlené provedení transakce.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému