Počet nahlášených stížností: | 3209 |
Z toho za letošní rok: | 36 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.11.2017 jsem na pobočce ČP a.s. v Újezdě nad Lesy posílal na Slovensko platbu ve výši 212,-Eur-podací číslo 109169,221117,CZK,
071 154 381940,0002532550,Eurogiro.Již při platbě 2 vaše pracovnice nevěděly jak postupovat s vyplněným tiskopisem.Dne 29.11.2017 jsem reklamoval na pobočce nedoručení platby adresátovi.Po sdělení abych přišel za týden a pak to reklamoval jsem přivolal paní vedoucí,
jméno nevím.Po 15 minutách si okopírovala podací tiskopis,chtěla napsat mé telefoní číslo s tím,že na reklamaci mají měsíc a že mi nějak zavolá.Mám termín platby a při prodlevě mě bude účtováno penále.Nechápu neodbornost a neochtu vašich pracovnic.Prosím o urychlené vyřízení mé stížnosti.
Vladimír Víšek
Urychlené provedení transakce.
|
Tweet |