Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19685Nedodani dop.baliku - vracen zpet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2017, před 6 lety

Hana Svobodova

Znění stížnosti

dobry den dne 20.11. jsem odesilala dva doporucene baliky. stale mi chodily od adresatu dotazy,co je s nedoducenim,kde jsou. včera mi byl jeden vecer před 8 h., privezen,tady mate balik. nechapala jsem,nic vic. doma jsem na balik koukla a balik mel číslo rr BA 0267021691X.,CO PATRILO NA DRUHY BALIK. ten ma číslo TAKE SPATNE - které je BA 0267021440X. proste pani na poste SPATNE POLEPILA BALIKY REK. CISLEM a nezajem,kontrola. POTREBUJI ZPET BALIK CISLO BA 0267021440x - KTERY NEMAM A NEVIM KDE CESTUJE. ZADAM O RYCHLE VYHLEDANI BALIKU a dodani me zpet., nebo dat baliku jeho spravne číslo ,které ma mit BA 0267021691X A VYRIDIT DODANI ADRESATOVI - PANI.


Požadované řešení

vyjadreni,jak vyresi dor.baliku, který nemam.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému