Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19687Odškodnění a kompenzace za zpožděný let - 5 osob

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.12.2017, před 6 lety

Jitka Kašíková

Znění stížnosti

dne 6.9.2016 jsem cestovala se svoji rodinou na dovolenou letem číslo QS1144 na trase z Prahy do řeckého Zakynthos.Předpokládaný přílet letu QS1144 na letiště na Zakynthos byl ve 14:40 hod, avšak z důvodu výrazného zpoždění jsme do destinace přiletěli ve 21:43 hod.
Zaslala jsem žádost na odškodnění dne 21.9.2016 Travel servisu dle pokynu mailem na customercare@travelservice.aero, ale bez odezvy.
Dne 30.9.2016 jsem kontaktovala advokáta Vaše nároky a zaslala doklady o letu.
Stále nebylo vyplaceno odškodnění dle zákona.


Produkt

Číslo letu: QS1144 Class X Date 06SEP 11:15 GATE D1 BOARDING 10:25 SEAT 24 E,F,25D,E,F


Požadované řešení

Řešení je jediné a to vyplacení odškodného za zpožděný let.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému