Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 6.9.2016 jsem cestovala se svoji rodinou na dovolenou letem číslo QS1144 na trase z Prahy do řeckého Zakynthos.Předpokládaný přílet letu QS1144 na letiště na Zakynthos byl ve 14:40 hod, avšak z důvodu výrazného zpoždění jsme do destinace přiletěli ve 21:43 hod.
Zaslala jsem žádost na odškodnění dne 21.9.2016 Travel servisu dle pokynu mailem na customercare@travelservice.aero, ale bez odezvy.
Dne 30.9.2016 jsem kontaktovala advokáta Vaše nároky a zaslala doklady o letu.
Stále nebylo vyplaceno odškodnění dle zákona.
Číslo letu: QS1144 Class X Date 06SEP 11:15 GATE D1 BOARDING 10:25 SEAT 24 E,F,25D,E,F
Řešení je jediné a to vyplacení odškodného za zpožděný let.
|
Tweet |