Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:86
Stále v řešení:40
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#19840Donucení vyzvednout balík na jiné adrese

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2017, před 5 dny

Petra Rudolfová

Znění stížnosti

Dobrý den.Už je to po několikáté,kdy mi řidič odmítl doručit zásilku. Sms o doručení přijde ráno a balíky si vozi jak se mu zlíbí. Nemohu sedět celý den na adrese a čekat!Věčně nemá na vrácení i malé částky a je nepříjemný a drzý. Už začínám mít Vaší společnosti plné zuby.S žádnou jinou společností se mi tohle ještě nestalo.


Požadované řešení

Konkrétně se jedná o pána Brázdu,který jezdí trasu v Hostivaři (Rižská).Za ty dva roky,ho mám opravdu plné zuby.Moznost doručit zboží druhý den mi vždy odmítne.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 10:12, před 5 dny

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.