Společnost


dm drogerie markt s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19864Chybný překlad na nálepce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2017, před rokem

Lucie Seguin

Znění stížnosti

Produkt BALEA TAJEMSTVÍ KRÁSY VLASOVÉ MLÉKO KOLOSOVÁ VODA 200ml
Batch nr. 729152
V českém překladu na nálepce:
Poté důkladně opláchněte.
V originálním německém textu:
Nicht ausspülen.
což znamená nevyplachovat.
Fotodokumentaci mohu dodat


Požadované řešení

Opravit chybu v prekladu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 07:43, před rokem

Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Za porušení informační povinnosti hrozí prodávajícímu pokuta za správní delikt a to až do výše 1 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že porušil některou ze svých povinností, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Reakce společnosti

Publikováno
8.12.2017 11:57, před rokem

Vážená paní Seguin,

skutečně došlo k chybě na české etiketě u výrobku Balea tajemství krásy - vlasové mléko kokosová voda. Velice Vám děkujeme za upozornění. V nejbližší době bude chyba napravena.

Omlouváme se za pochybení a děkujeme za pochopení.

S přáním poklidného prožití vánočních svátků

Administrativní pracovnice
Zákaznický servis
dm drogerie markt s.r.o.
Jeronýmova 1485/19
370 01 České Budějovice
T 420 800 100 808

dm@dm.cz
www.dm.cz
www.facebook.com/dm.cesko


Lucie Seguin

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.12.2017 12:42, před rokem

Dobrý den,
Děkuji za váš komentář.
S výrobkem jako takovým jsem velmi spokojena, škoda, že spotřebitelé, kteří si nepřečtou německý text, nemají možnost ocenit jeho kvality.
S pozdravem,
Lucie Seguin

Reakce společnosti

Publikováno
8.12.2017 13:57, před rokem

Vážená paní Seguin,

velmi nás těší, že jste s výrobkem spokojena a ještě jednou děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

S přáním poklidného prožití vánočních svátků

Zákaznický servis
dm drogerie markt s.r.o.
Jeronýmova 1485/19
370 01 České Budějovice
T 420 800 100 808

dm@dm.cz
www.dm.cz
www.facebook.com/dm.cesko

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2018 15:16, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2018 22:47, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.