Společnost


Intersport ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#19891Zamítnutá reklamace SKECHERS EQUALIZER 2.0 TRUE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2017, před rokem

Kateřina Vitámvásová

Znění stížnosti

Dobrý den, jsem velmi zklamaná z jednání obchodu INTERSPORT. Přítel si v červnu 2017 kupoval boty v tomto obchodě v Brně-Olympii, kde mu paní prodavačka přímo doporučila tenhle typ bot když jí popsal na co je bude potřebovat ( tedy na nošení do posilovny a běhání 3x týdně). Po 3-měsících používání se mu začala bota trhat u tkaniček, tak jsme šli boty reklamovat. Paní v obchodě nám boty hned vyměnila za nové. Po dalších 3- měsících používání nových bot , se přítelovi bota protrhla u špičky a díra byla velikostně jak padesátikoruna a na druhé botě se mu začala také trhat u špičky a nemluvě o opětovném trhání boty u tkaniček. Tak jsme zase šli boty reklamovat , tentokrát do prodejny v Mostě, kde jsme zrovna měli cestu. po třech týdnech jsme obdrželi sms, že reklamace je vyřízena. Jeli jsme do obchodu ,kde mi slečna prodavačka řekla , že reklamace byla neoprávněná. Když jsem se snažila najít důvody proč, tak mi slečna nebyla schopná odpovědět a vedoucí tak samozřejmě nebyla. V tu chvíli mi to přišlo neskutečné, jak Vám může někdo doporučit boty, které vám všeho všudy vydrží 3 měsíce a můžete je vyhodit. Tento obchod určitě nedoporučuji. Zdá se ,že Vám doporučí vše jen za účelem něco prodat bez ohledu na kvalitu.


Produkt

SKECHERS EQUALIZER 2.0 TRUE


Požadované řešení

Byla bych ráda o nějaké vyjádření obchodu. Přece jen mi to přijde hodně nefér jednání s příklonem na to, že boty byli využité jen 3 měsíce.
Děkuji Vitámvásová


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2017 13:27, před rokem

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho zakoupení a převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 23:14, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.