Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:246
Z toho za letošní rok:148
Stále v řešení:26
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 91 stížnostech.

#19899Vaše pomoc ke zrušení členství (prémium) a následne celý profil na C-date

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2017, před 8 měsíci

Oto Kursa

Znění stížnosti

Dobrý den,

Poslal jsem žádost o zrušení členství a profilu, četl jsem že podání výpovědi musím písemnou formou a nyní čtu na internetu diskuze že C-Date nereaguje a členství neruší.. proto to píšu i sem.
Napsal jsem na e-mailovou adresu service@c-date.cz ať mi členství premium zruší a následně mi odepsali že to budou řešit co v nejkratším možném termínu, tímto se obracím zde,jestli by jste mi to nemohli pomoct zrušit. Předem děkuji


Produkt

C-DATE


Požadované řešení

Zrušení prémiového členstvví a profilu na c-date


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2017 11:38, před 8 měsíci

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy ve stanovené lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (faxem či formou uváděné emailové adresy), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2017 12:21, před 8 měsíci

ID: GM2VIO38


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum C-date – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.


Oto Kursa

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.12.2017 12:27, před 8 měsíci

C-Date reaguje, tímto děkuji za pomoc k vyřízení této žádosti.