Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:251
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19900Po pěti urgencí balík doručený, ale na jinou adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2017, před 6 lety

Edita Jindrová

Znění stížnosti

Řidička z Geisu psala SMS v úterý 5.12., že DNES budou doručovat balík. Nepřišel. Ve středu 6.12. opět SMS, že DNES budou doručovat balík. Ve čtvrtek SMS, že dnes...V pátek SMS, že dnes... Mezitím už jsem volala paní řidičce Dolejšové,kde je a kdy ho už konečně přiveze.V baílu byl dárek pro 86letou paní, který jsen potřebovala o víkendu mít. Řidička se vymlouvala, že už byla poblíž,ale došla jí nafta a tak tak se vrátila do Hradce.Ale že druhý den určitě přijede. Volala jsem ještě několikrát. Prý má pár adres a do hodiny bude u nás. V pátek 8.12. jsem schválně čekala doma až zazvoní, ale přišla mi jen suchá SamS, že balík mi nechala v obchodě na druhém konci obce. Nemám auto, musím tam někoho poslat. Adresa doručení byla domů,ne do nějakého obchodu. Po 4 dnech, kdy mi píše, že zrovna DNES bude doručován balík.


Produkt

Řidička Dolejšová, HK


Požadované řešení

Poučení řidičky, že má dodržovat to, co příjemce obdrží v sms zprávě a především doručovat na adresu určení, ne nikam jinam!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému