Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#19914Nevyřízení připojištění mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2017, před 6 lety

Martina Jílková

Znění stížnosti

Problém s plnění
Dobrý den, 21.9.2015 jsem u CZC zakoupil mobilní telefon v hodnotě 9487,59 Kč a zároveň produkt: Náhodné poškození (i dotyk.displeje), krádež a zneužití 1 rok v hodnotě 1499. Telefon jsem si vyzvedával na pobočce Praha 8, Kobyliské nám.8. Po čase mi byl telefon rozbit, a uplatnil jsem nárok pojištění.Firmou CZC jsem byl odkázán, ať škodu nahlásím na tel. číslo a telefon zašlu do servisu (NB servis Kladno).
Po několika urgencích jsem byl informován pojišťovnou Mondial o způsobu plnění a byl mi zaslán voucher na 5167 Kč. Ohradil jsem se k prodejci se stížností, že s žádnou pojišťovnou jsem smlouvu neuzavíral a o podmínkách plnění jsem nebyl informován (ani o spoluúčasti ani o amortizaci). Při koupi telefonu jsem byl pracovníkem CZC ústně informován o tom,že připojištění je k tomu, aby byl poškozený telefon vyměněnza nový. Jedinou písemnost, kterou jsem uzavřel a od CZC obdržel, je faktura, na které je uvedena cena výrobku a cena produktu „Náhodné pojištění“. S nikým jiným než s CZC jsem nic nesjednával. Ani při objednávání zboží (prostřednictvím internetu) žádné podmínky pojištění uvedeny nebyly, pouze jsem odsouhlasoval obchodní podmínky společnosti, ve kterých o pojištění není ani slovo.
Komunikace s CZC byla obtížná a dlouhá. Mými argumenty se CZC vůbec nezabývalo. Komunikace s nimi byla složitá a nikam nevedoucí, jejich odpvědi si daly vždy načas. Odpovídali stroze a vůbec ne na mé dotazy. V průběhu komunikace jsem se snažil seznámit s konkrétními podmínkami pojištění, které jsem uzavřel, ovšem marně. Vždy odpovídali, že podmínky mi zaslali emailem po sjednání smlouvy (já je neobdržel).
V červnu t.r. jsem naposledy CZC oslovil s žádostí o jednoznačné vyjádření zda mne odškodní podle sjednaných podmínek. Cituji z jejich odpovědi: „Návrh řešení dle uzavřené smlouvy jsme podali, znovu opakuji - vyberte si prosím mobilní telefon a zaplatíte pouze 75% z jeho hodnoty.Nikde neuvádíme, že při zakoupení této služby a jejím uplatnění dostanete nový mobilní telefon nebo plnou finanční částku.“.

Veškerou mailovou dokumentaci mám uloženou, je ovšem dlouhá a nepřehledná.
Jakub Jílek


Produkt

Náhodné poškození (i dotyk.displeje), krádež a zneužití 1 rok v hodnotě 1499


Požadované řešení

Mám zájem o odškodnění firmou CZC dle smluvených podmínek. Konkrétně je neznám, jsem ochoten akceptovat 15% spoluúčast, obvyklou u těchto produktů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému