| Počet nahlášených stížností: | 9 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 29.6.2015 jsem ukončil vedení účtu u Vaší společnosti. Následně jste mě kontaktovali s informací o změně obchodních podmínek - na můj dotaz, zda jsem s Vámi v nějakém obchodním kontaktu jste mi sdělili, že mám stále aktivní internetové bankovnictví. Dne 21.6.2017 jsem tedy ukončil i Smlouvu o elektronické správě účtu.
Při každém z emailů Vás kontaktuji s žádostí, abyste mi tato sdělení již nezasílali a odstranili mé osobní údaje z Vaší databáze.
Je mi s podivem, že mě znovu informujete o vyhlášení nové dokumentace, kterou si mám přečíst v internetovém bankovnictví (v tom, které nemám).
Email z 16.12.2017
"Dobrý den,
dovolujeme si Vám oznámit, že jsme vyhlásili nové znění smluvní dokumentace. Odkaz na novou dokumentaci a přehledný popis změn naleznete ve zprávě ve svém
internetovém bankovnictví.
Přejeme Vám příjemný den.
Váš tým klientské podpory
Fio banka"
Nezasílání žádných dalších sdělení - pokud jsou nutná (např. ze zákonných důvodů), tak prosím o náležité zdůvodnění.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Banka je při vedení účtu a při elektronické správě účtu správcem osobních údajů dle zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Osobní údaje zpracovává banka vzhledem k účelu, kterým je vedení účtu, resp. elektronická správa účtu. Jakmile účel pomine je správce osobních údajů povinen údaje zlikvidovat dle § 20 zák. o ochraně osobních údajů.
Pokud má spotřebitel dojem, že jsou jeho údaje zpracovávány v rozporu s ochranou soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, může dle § 21 odst. 1 písm. b požadovat, aby správce nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Jestliže tak správce (banka) neučiní, vystavuje se sankci ze strany Úřadu pro ochranu osobních údajů, na který se spotřebitel může obrátit.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.