Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:251
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20197Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2017, před 6 lety

Jan Malinsky

Znění stížnosti

V pondeli dne 18.12.2017 my byla dorucena zprava ze mam balik ocekavat mezi 13:08-15:05hod vzal jsem si tedy v praci volno a cekal pokousel jsem se dovolat ridici bez uspechu no nic rekl jsem si balik dojde druhy den po cca 3hodinach jsem se dovolal na firmu Geis s dotazem jak je mozne ze je balik opet ve svoznem depu v Mesicich s oduvodnenim adresat nezastizen kdyz jsem byl od dvanacti hodi doma?asi chtel pan ridic žáček byt drive doma nebo nevidim jiny duvod proc zasilka nebyla dorucena a jak je mozne ze druhy den nejsou v depu nakladany prednostne zasilky nedorucene z predchoziho dne rad bych vedel jak to hodlate resit a proc se neda dovolat do depa primo asi vite proc rad bych vedel presny datum doruceni zasilky chapu ze mate pred vanoci vice nez dost prace ale lhat o tom ze dotycny nebyl doma to se mi zda nemistne pritom stacilo jen napsat ze se zasilka nestacila dorucit dekuji


Požadované řešení

Vysvetleni dane situace vcetne pravdiveho vysvetleni ridice a doruceni baliku v konkretnim zavaznem case


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému