Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
zakoupil jsem telefon, na kterém se objevily 3 vady. Zaslal jsem jej na reklamaci a po 28 dnech se mi telefon vrátil s tím, že neshledali žádnou vadu. Přesto byly dvě ze tří vad opraveny. Zaslal jsem tedy telefon na reklamaci znova s požadavkem na odstranění třetí závady + se objevila čtvrtá závada, tak jsem požadoval i její odstranění. Firma reklamaci nevyřídila do 30 dnů, proto jsem písemně odstoupil od smlouvy. V den, kdy firma přijala odstoupení od smlouvy, odeslala mi telefon. Ten jsem nevyzvedával, neboť jsem měl již odeslané odstoupení od smlouvy a firma jej už převzala. Nyní nemám ani telefon, ani peníze. Firma mi jen oznámila, že na peníze nárok nemám, protože reklamace byla prý neoprávněná. Jelikož nestihli vyřídit do 30 dnů, nemyslím si, že by se mělo řešit, zda reklamace byla nebo nebyla oprávněná, oni nesplnili svou povinnost, kterou jim ukládá zákon. Při pokusu o komunikaci s firmou mi jedna ze zaměstnankyň odpověděla, že při první reklamaci mazali data a mazali software, což už samo odporuje jejich vyjádření k první reklamaci, ve kterém psali, že dělali pouze diagnostiku telefonu. Nedoporučuji u firmy cokoli zakoupit, nemají férové jednání
telefon Nokia E5-00
chci vrátit peníze na účet nebo složenkou, firma to odmítá, na poslední mail neodpověděli. Už téměř čtvrt roku čekám.
|
Tweet |