Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mikina doručena 14.11.2017 na reklamaci s vadným švem na spoji rukávu u ramene v rámci 6 měsíců od zakoupení s požadavkem na odstoupení od smlouvy. V průběhu 30ti dní mě prodejce nijak nekontaktoval. Dne 15.12.2017 jsem prodejce kontaktoval s tím, že reklamace nebyla vyřízena v 30 dnech, tak odstupuji od smlouvy. Na tento email mi bylo odpovězeno, že zboží bylo opraveno a zasláno zpět 14.12.2017. Ze sledování zásilky u České pošty je vidět, že Česká pošta přebrala zásilku do přepravy až 15.12.2017, tedy byla překročena 30ti denní lhůta. Nehledě na to, že jsem se o vyřízení reklamace dozvěděl až z odpovědi na můj email.
MSWJ090 Mikina pánská ALPINE PRO HOROS 2, XL
odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz
|
Tweet |