Počet nahlášených stížností: | 654 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 20.11. jsem u byl reklamovat tablet Lenovo Miix 310-10ICR, protože při zapnutí obrazovka nereagovala a zůstala černá. 20.11. jsem si tablet vyzvedl. Tablet byl opraven takto: "Provedena výměna flex kabelu. Proběhla nová instalace OS, uvedené závady se neprojevily, test - OK." Když jsem jej večer doma zapnul, zjistil jsem že obrazovka funguje, ale obraz je posunutý mírně doleva a ve vzniklém prostoru na pravé straně obrazovky jsou jen rozlité barvy. Také jsem si všiml drobné praskliny na displeji, která tam při předání na reklamaci nebyla. Zavolal jsem tedy na zákaznické centrum CZC, kde mi paní řekla, že je třeba tablet znovu reklamovat a čekat dalších 30 dní. Tablet používám ve škole, přijít o něj na 30 dnů bylo nepříjemné a teď mám čekat dalších 30 dní kvůli tomu, že si někdo po sobě nezkontroluje svou práci?
Předem děkuji za odpověď
Lenovo Miix 310-10ICR, stříbrná
Vyřešení reklamace v co nejkratší možné době.
|
Tweet |