Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Dodání i komunikace při prodeji OK,ale neuznávají reklamace !
Reklamovaný telefon DOOGEE X5 MAX PRO po 1 roce používání nešel vůbec nabíjet, po telefonické konzultaci s firmou SERVATECH mi bylo sděleno, že odešla baterie a na mou otázku - ,,Po roce ? " mi pán řekl, že je to normální věc, a tak jsem jej po domluvě poslal na reklamaci.
Samozřejmě jsem zaplatil poštovné.
Po 3 týdnech mi zavolali, že usb konektor je mou manipulací poškozen a oprava vyjde na cca 550kč. Na moji obhajobu, že je telefon používán minimálně, a proto se nabíjí 1x za 3-5 dní, tzn. cca za 1 rok ani ne 100x mi bylo řečeno, že se to mohlo ulomit i při druhém zastrčení. Pán nedbal mých výtek a rezolutně a bez ostychu mi sdělil že : ,,REKLAMACE SE NEUZNÁVÁ" !!
Po přečtení stížností na tuto firmu jsem zjistil, že tuto vadu u tohoto typu telefonů je hodně,(zřejmě výrobní chyba), a proto je jejich zdůvodnění nesmyslné a účelové.
V konečné fázi telefonního hovoru jsem přistoupil na opravu a přišla mi emailem faktura :
USB - 450 Kč
Kabel - 100 Kč
Poštovné na DOBÍRKU - 95 Kč
Celkem 645 Kč
Dále jsem z faktury vyčetl - Stav při přijetí : Vrypy na krycím skle,bubliny pod folií. - NENÍ PRAVDA! Telefon používán minimálně a stále v pouzdře flip pro Doogee X5 MAX zakoupeného zároveň s telefonem v tomto obchodě.
Zp. odstranění : Mechanické poškození USB a kabelu USB - záruka neuznána. Provedena placená výměna USB a kabelu, nezáruční
neplacené přehrání SW, testy MT OK - Kabel USB koupen nový pro odzkoušení a proto zaslán. Na jiných telefonech fungoval!
Až dnes jsem z recenzí zjistil, co je Servatech za firmu. Je smutné, že jsou i takový obchodníci, jako firma SERVATECH !
telefon DOOGEE X5 MAX PRO
Zdarma v záruce opravit usb konektor.
Bez platby poštovného. (Platil jsem 2x)
|
Tweet |