Počet nahlášených stížností: | 584 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 3 |
Také jsem omylem koupila lístky na muzikál Drákula přes tento portál. I když se mi lístky zdály dražší, nenašla jsem tehdy nikde jinde odkaz na možnost koupě, tak jsem je objednala. Stejně jak píší ostatní, k ceně lístků byla připočtena částka, o které před tím nikde nebyla zmínka, platba proběhla okamžitě, bez notifikace platby bance (všechny ostatní platby musím schválit sms kódem). Při jednání o odstoupení od smlouvy se mnou portál komunikuje pouze anglicky, i když všechna ostatní konverzace probíhá v češtině. Na dotaz chodí jen informace o možnosti zpětného odkupu lístků, za kterou si jednak účtují další poplatek a cena lístků je cca o 300 Kč nižší, než původní. Celková ztráta je u dvou vstupenek cca 1500 Kč z částky, která byla skoro dvojnásobná než běžná.
Chtěla bych pouze zrušit obchod.
vstupenky na muzikál Drákula
Chtěla bych zrušení obchodu, vrácení peněz.
|
Tweet |