Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:584
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#20386Předražené lístky, neoprávněné poplatky, neschválení platba, nemožnost odstoupit od smlouvy.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.12.2017, před 6 lety

Blanka Vargová

Znění stížnosti

Také jsem omylem koupila lístky na muzikál Drákula přes tento portál. I když se mi lístky zdály dražší, nenašla jsem tehdy nikde jinde odkaz na možnost koupě, tak jsem je objednala. Stejně jak píší ostatní, k ceně lístků byla připočtena částka, o které před tím nikde nebyla zmínka, platba proběhla okamžitě, bez notifikace platby bance (všechny ostatní platby musím schválit sms kódem). Při jednání o odstoupení od smlouvy se mnou portál komunikuje pouze anglicky, i když všechna ostatní konverzace probíhá v češtině. Na dotaz chodí jen informace o možnosti zpětného odkupu lístků, za kterou si jednak účtují další poplatek a cena lístků je cca o 300 Kč nižší, než původní. Celková ztráta je u dvou vstupenek cca 1500 Kč z částky, která byla skoro dvojnásobná než běžná.
Chtěla bych pouze zrušit obchod.


Produkt

vstupenky na muzikál Drákula


Požadované řešení

Chtěla bych zrušení obchodu, vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému