Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 2 |
Koupila jsem si u vás sedací soupravu a po rozbalení jsem zjistila, že je poškozená. Ihned jsem volala na reklamační oddělení kde mi bylo sděleno abych podala reklamaci a to jsem také hned udělala. Po rozbalení jsem zjistila, že chybíš tři nožičky a je poškozená látka rohu (roztržena). Reklamace mi byla zamítnuta s tím, že jsem to udělala sama. Ihned jsem volala na reklamační oddělení kde mi bylo řečeno ať se proti tomu odvolám, že s tím nesouhlasím. Do dnešního dne mi nepřišla žádná odpověď. I když sedací souprava byla z 36 000,- zlevněna na 20 000,- myslím, že mám právo aby byl nábytek v pořádku.
Číslo smlouvy 5371162/5 - 708, Sedací souprava Blues PRAVÁ,
Žádala jsem o výměnu poškozeného rohového dílu.
|
Tweet |