Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

62%
38%
Toto skore je založeno na 40 stížnostech.

#20405Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2017, před 6 lety

Jana No

Znění stížnosti

Koupila jsem si u vás sedací soupravu a po rozbalení jsem zjistila, že je poškozená. Ihned jsem volala na reklamační oddělení kde mi bylo sděleno abych podala reklamaci a to jsem také hned udělala. Po rozbalení jsem zjistila, že chybíš tři nožičky a je poškozená látka rohu (roztržena). Reklamace mi byla zamítnuta s tím, že jsem to udělala sama. Ihned jsem volala na reklamační oddělení kde mi bylo řečeno ať se proti tomu odvolám, že s tím nesouhlasím. Do dnešního dne mi nepřišla žádná odpověď. I když sedací souprava byla z 36 000,- zlevněna na 20 000,- myslím, že mám právo aby byl nábytek v pořádku.


Produkt

Číslo smlouvy 5371162/5 - 708, Sedací souprava Blues PRAVÁ,


Požadované řešení

Žádala jsem o výměnu poškozeného rohového dílu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému