Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Začátkem listopadu 2017 jsem se zaregistrovala na stránky be2. Souhlasila se zvýhodněným poplatkem 149,- Kč na "zkušební členství" na 1 měsíc. Bohužel jsem přehlédla ve všeobecných podmínkách, že musím napsat dopis a poslat poštou výpověď do Lucemburska, jinak mi členství prodlužují automaticky o další 3 měsíce. Včera mi od společnosti dorazil e-mail s platební upomínkou, že je vůči mě evidován dluh ve výši členského poplatku 2 097,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZ.Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 395,00 CZK. Částku mám zaplatit nejpozději do 6.1. 2018.
Profil na stránkách be2 nešlo zrušit běžnou cestou, jak je zavedeno u jiných společností. Nebyla jsem vůbec informována o automatickém prodloužení VIP členství, potažmo, zda souhlasím s prodloužením členství za tak vysokou cenu.
Již včera jsem psala do banky, z které bylo hrazeno počáteční "zkušební člentsví", aby nepovolovali platbu na účet této společnosti.
Společnosti be2 byla zaslána na e-mailovou adresu výpověď VIP členství a vymazání všech informací, týkajících se mé osoby.
automaticky prodloužená VIP služba pro stránku Be2
Žádost o zrušení VIP členstvíi se všemi údaji týkajícími se mé osoby a pomoc při řešení ohledně nezaplaceného prodlouženého členství - opravdu by se mi nelíbilo, pokud by si společnost be2 sama strhla z mého účtu peníze za službu, kterou NECHCI využívat a ani mi nedala vědět, že členství prodloužila a rovnou přišel e-mail s dlužnou pohledávkou na částkunehorázně vysokou. Doba nazaplacení částky mi též přijde nehorázně krátká.
|
Tweet |