Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#20426Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.01.2018, před 6 lety

Pavel Šroub

Znění stížnosti

Dne 31.10.2017 jsem reklamoval auto Peugeot 308 zakoupen 17.5.2017, evidenční číslo SPZ 6B68071. V mé reklamaci se jednalo o nefunkční dálkové centrální zamykání. S touto závadou jsem auto již zakoupil. prodejce mi ujistil, že se jedná o vybitou baterii v ovladači. Zajistil a uhradil jsem výměnu, která byla zbytečná, dálkové centrální ovládání stále nefungovalo, proto jsem auto odvezl do autorizovaného servisu Peugeot, kde jsem nechal udělat diagnostiku vozu. Bylo zjištěno, že byl vymontována řídící jednotka dálkového ovládání centrálního zamykání a namontován úplně jiný typ, který do vozu nepatří.
poté jsme si s firmou aaa vyměnili pár dopisů ve kterých jsem je žádal o uznání reklamace jejich jediný argument je že auto není nové ale použité přestože v kupní smlouvě uvádějí že veškerá elektronická komfortní výbava vozu odpovídá standardům z doby výroby v tomto bodě dle mého názoru byla porušena smlouva protože díl vymontovali a nahradili jiným


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy,vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému