Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.11.2017 jsem si objednala a zaplatila zboží (Vánoční dárek), které nebylo ani do 20.12.2017 doručeno. Bylo jasné, že dárek do Vánoc nedorazí, proto jsme se s Darkyla.cz telefonicky dohodli na zrušení objednávky a to dne 20.12.2017 (paní z Darkyla mi řekla, že by mi zboží dorazilo asi až po Vánocích).
Opravný daňový doklad s datem 20.12.2017 byl vystaven, ale peníze mi vráceny nebyly.
Společnost Darkyla má tedy přes 5 týdnů mé peníze na jejich účtu.
Nemám tedy ani zboží, ani peníze a ještě jsem na poslední chvíli musela shánět náhradní dárek.
Firma mě v prvé řadě měla poslat zboží včas, případně informovat o tom, že do Vánoc nejsou schopni zboží doručit. Dalším krokem mělo být okamžité vrácení peněz a vysvětlení, proč k dané situaci došlo. Přišel mi pouze opravný daňový doklad - dobropis - ale již žádné vysvětlení.
|
Tweet |