Společnost


iNetMedia s.r.o.

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20564Nedodané zboží, nevrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.01.2018, před 6 lety

Lucie Míková

Znění stížnosti

Dne 30.11.2017 jsem si objednala a zaplatila zboží (Vánoční dárek), které nebylo ani do 20.12.2017 doručeno. Bylo jasné, že dárek do Vánoc nedorazí, proto jsme se s Darkyla.cz telefonicky dohodli na zrušení objednávky a to dne 20.12.2017 (paní z Darkyla mi řekla, že by mi zboží dorazilo asi až po Vánocích).
Opravný daňový doklad s datem 20.12.2017 byl vystaven, ale peníze mi vráceny nebyly.
Společnost Darkyla má tedy přes 5 týdnů mé peníze na jejich účtu.
Nemám tedy ani zboží, ani peníze a ještě jsem na poslední chvíli musela shánět náhradní dárek.


Požadované řešení

Firma mě v prvé řadě měla poslat zboží včas, případně informovat o tom, že do Vánoc nejsou schopni zboží doručit. Dalším krokem mělo být okamžité vrácení peněz a vysvětlení, proč k dané situaci došlo. Přišel mi pouze opravný daňový doklad - dobropis - ale již žádné vysvětlení.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému