Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v květnu 2016 mi byly na zakázku namontovány venkovní dveře výše uvedenou firmou. Den po osazení se musela provést oprava (téměř 1cm mezera vlevo nahoře. Další zjevné nedostatky nebyly při předání viditelné. Minulou zimu jsem zjistila špatnou těsnost u prahu (pode dveřmi profukuje, v mraze je v levé dolní části u prahu jinovatka, nejsou těsné proti hluku - jako by dveře byly otevřené), chybí okapnička - zatékání pod práh. Na tuto reklamaci vedoucí přijel a k utěsnění dveří mi doporučoval s dveřmi bouchat - tento způsob nelze akceptovat s ohledem na sousedy. Byt vytápím elektřinou a na rozdíl od původních starých dřevěných dveří jsem byt s těmito novými plastovými nevytopila více jak 15 - 17! Protože u mě pobývají velmi často vnoučata, byla jim zima. Koncem léta jsem proto dveře mailem reklamovala s tím, že se spokojím s opravou tak, aby dveře byly plně funkční. Po delší době mi zaměstnankyně firmy po telefonu sdělila, že tuto záležitost přebírá osobně pan šéf - neozval se. 23.11.2017 Jsem písemně doporučeným dopisem zaslala novou reklamaci, ale opět je to bez jakékoliv odezvy. Tyto dveře mohou splňovat podmínky interních, nikoliv venkovních dveří.
venkovní plastové dveře systém INOUTIC Prestge AD
Vzhledem k tomu, že dveře neplní svoji funkci - to mi potvrdili i další řemeslníci (tesař, zámečník) - požaduji nové dveře, které by měly skutečné parametry venkovních dveří včetně okapničky a aby perfektně těsnily okolo futer a hlavně u prahu.
|
Tweet |