Společnost


Hana Pěničková

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20629Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2018, před 6 lety

Ivana Pexova

Znění stížnosti

Dne 10.12.2017 jsem teto společnosti uhradila částku 4145 Kč za objednané zboží(usiti a doručení)byla jsem ubezpecena,ze jej dostanu v prosinci.Na konci prosince jsem se dotazoval a písemné,kdy zboží odešlo.Po několika urgencích mi bylo zasláno číslo zásilky(RR6949502506M) s tím,ze je zásilka na cestě.Toto číslo ale pošta nikdy neevidovala.Když jsem toto sdělila zástupci společnosti,který se představil jako Michaela Penickova(tento člověk vyřizuje objednávky na sociální sítí) tato mi sdělila,ze zásilku zadržuje nákladní depo v Mladé Boleslavi.Toto jsem obratem kontaktovala a bylo mi sděleno,ze se jedna o neexistující číslo zásilky.Zástupce spol.slečna Penickova mi sdělila,ze ji naopak rekli,ze zásilku maji a předají ji poste.Zásilka opět nedorazila.Dnes 8.1.2018 jsem písemné kontaktovala spol.Baby Dream Sewing na soc.sítí a bylo mi sděleno,ze zásilku pošta přebrala minuly.týden.Tato ji přitom při ověření vůbec neeviduje.Na můj požadavek tel.čísla na majitelkou spol.Hanu Penickovou míjejí zástupce sdělil,ze toto čidlo v žádném případě neposkytuje.


Produkt

zakázka usiti kojeneckych potreb


Požadované řešení

kontaktování majitele společnosti s podezřením na podvod.Požadavek okamžitého vrácení částky 4145Kc


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému