Společnost


4Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#20630Odmítnutí odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2018, před 6 lety

Iveta Lipčejová

Znění stížnosti

Dne 7.11.2017 jsem na pobočce společnosti Mobilplus Liberec, Soukenné nám. 1, Librec 1 reklamovala mobilní telefon zn. Samsung Galaxy Note 4.

1. reklamace popis – Zobrazuje signál, ale nedá se dovolat, poté přijde sms o zmeškaném hovoru. Simka již 2x měněna. Nezaostřuje fotoaparát.
Vyjádření servisu (uznaná reklamace) – Opraveno výměnou základové desky, kamery, středního dílu, USB konektoru. Přehrán software. Test ok.
Po převzetí telefonu (24.11.2017) jsem zkontrolovala hlavně zaostřování fotoaparátu, které v tu chvíli bylo v pořádku. Doma se začal tel. intenzivně dávat do kupy, vše nastavovat apod. Po nějaké době jsem zjistila, že sice fotoaparát zaostřuje, ale kvalita fotek neodpovídá danému telefonu. Celé fotka byla v dost silné mlze. V porovnání s přítelovým totožným telefonem, byl na první pohled jasný rozdíl mezi pořízenými fotkami. Stejný čas, stejné podmínky i stejné nastavení obou telefonů. Hned druhý den se šel tel. opět reklamovat.

2. reklamace (ze dne 25.11.2017) popis – Po výměně kamery, fotoaparát ostří ale kvalita je špatná, barvy jsou mlhavé. Po zaostření není kvalita taková jako u jiného Note 4.
Vyjádření servisu (uznaná reklamace) – opraveno výměnou kamery, test ok.
Nyní jsem telefon vyzkoušela již na prodejně (převzato dne 6.12.2017). Vše se zdálo být v pořádku, tak jsem ho převzala. Jenže skutečnost po nějaké době zkoušení byla jiná. Kvalita fotek stále neodpovídala kvalitě telefonu. Stále byla celá fotka v mlze. Sice ne už tolik jako po první reklamaci, ale i tak to bylo na fotkách znát. Barvy nebyly syté a byly v stále v mlze. Fotky opět porovnávány s přítelovým Note4. Následující den se šel opět reklamovat.

3. reklamace (ze dne 7.12.2017) popis – Po výměně fotoaparátu ze 2.reklamace fotoaparát nedosahuje kvality, která byla v novém telefonu. Kvalita fotek porovnávána při přijmu (fotky jsou zastřené s mírnou mlhou), jednou opět zaznamenání nemožnosti se dovolaní zákazníka. Zákazník žádá odstoupení od kupní smlouvy.
Vyjádření servisu (uznaná reklamace) – vada fotoaparátu opravena výměnou displeje, nejedná se o třetí reklamaci.

V tuto chvíli jsem již telefon nepřevzala. Prodejce tvrdí, že na vrácení peněz nemám právo, protože se nejedná o tři stejné závady. Chtěla jsem se s nimi domluvit v klidu a dokonce byla ochotná i po tomto nechat vrácené peníze u výše zmíněné společnosti za jiný telefon i za příplatek vyšší kategorie.

Prosím o radu jak v této situaci postupovat dále. Děkuji.


Produkt

Samsung Galaxy Note 4 (IMEI 352149076437911)


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému