Společnost


ONLINE INVESTMENTS 16 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20637Nový SONY xperia Z5 Compact není nový

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2018, před rokem

Michal Mareš

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 11.12.2017 jsem zakoupil v internetovém obchodě smartonix produkt sony xperia Z5 compact. Dne 21.12.2017 si ho manželka rozbalila jako narozeninový dárek a začali jsme ho uvádět do provozu. Všechno probíhalo správně až do doby, kdy jsme chtěli otestovat fotoaparát. Ten nechtěl vůbec zaostřit. V nastavení fotoaparátu to nebylo. Hned 22.12.2017 jsem psal prodejci cituji: Dobrý den,



včera si manželka rozbalila narozeninový dárek Sony xparia Z5 compact který jsem u vás zakoupil dne 11.12.2017 (číslo zakázky v předmětu), měla z toho telefonu náramnou radost.Ta bohužel netrvala dlouho, protože jsme zjistili že telefon má defektní fotoaparát, vůbec nezaostřuje. To si myslím je velice vážný důvod k reklamaci či vrácení zboží.

Potřebuji tedy s váma pořešit, jak mohu v zákonné čtrnáctidenní lhůtě odstoupit od smlouvy.

Nebo měli byste nějaké jiné řešení?



Moc vám děkuji za jakékoliv info.



Přeji pěkný den.


S pozdravem

Mareš Michal

Na tento mail nikdo nereagoval, tak jsem volal na Tel.č. 773 535 286 abych to mohl řešit osobně. Paní na druhé straně se ujišťovala jestli to opravdu není v nastavení telefonu. To opravdu nebylo. Paní mi řekla, že jim to tedy mám odeslat k reklamaci na jejich Pražskou adresu: Online 2017 s.r.o,Peroucká 2484/9,Vinohrady 12000
Praha 2. To jsem ale začal mít takový divný pocit že by něco nemuselo být v pořádku a tak jsem aparát odeslal do našeho jediného autorizovaného servisu Arvato Services k.s. Od nich mi přišel první mail : U Vaší zakázky IMEI: 354282072859404 byla shledána nesrovnalost:
Jako součást balení je uvedena stitek s imei ovšem u tohoto zařízení stitek s imei fyzicky není...
Zakázku přijímáme s touto nesrovnalostí, zároveň prosím o důkladnou kontrolu všech zakázek odesílaných na záruční opravu.
Myslel jsem si tedy, že se vymění fotoaparát a bude zase vše v pořádku, byl jsem ale na omylu. Dnes jsem dostal další mail od autorizovaného servisu : Vážený zákazníku,
Vaši zakázku č. 327105010, IMEI 354282072859404, E5823 White, kterou jsme od Vás obdrželi, jsme zpracovali.
MT vykazuje neautorizovaný zásah v oblasti skrutek, antén a těsnících nálepek.
Placená oprava je možná výměnou: swap jednotky
Vzhledem k tomu, že se nejedná o záruční opravu, zasíláme Vám cenovou nabídku opravy.
Cena opravy činí: 11126 Kč včetně DPH a dopravy
Důležité:
K cenovému návrhu se prosím vyjádřete v co nejkratším možném termínu. V případě, že neobdržíme do 20-ti dnů od doručení cenového návrhu odpověď se souhlasem opravy zařizeni za podmínek uvedených výše, bude přístroj odeslán neopravený zpět s vyúčtováním nákladů za dopravu a diagnostiku 440 Kč bez DPH.


Produkt

Sony xperia Z5 compact (E5823) bílá IMEI 35428207-285940-4 SN: BH900FXV4C


Požadované řešení

Měl to být nový, kvalitní mobil pro moji manželku.
Představoval bych si aby jsme obdrželi mobil nový, ale protože
již není zařazen v žádném obchodě, tak bych se uspokojil s vrácením peněz, včetně vynaložených prostředků za poštovné do servisu a také to, co mi budou účtovat za poštovné změt a diagnostiku 440,- bez DPH, taky budu muset platit poštovné abych to mohl zaslat zpět prodejci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2018 08:19, před rokem

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace) z důvodu nesplněné jakosti při převzetí musí obsahovat jednak oznámení vady (její popis) a jednak požadovaný způsob vyřízení reklamace (právo). S reklamací je nezbytné se obrátit na prodávajícího v kterékoliv jeho prodejně (s ohledem na sortiment) či nemá-li kamennou prodejnu je třeba zaslat reklamované zboží spolu s reklamací pokud možno prokazatelným způsobem, tedy doporučeně s dodejkou, na adresu uvedenou v reklamačních podmínkách prodejce, popřípadě není-li uvedena taková adresa, pak na adresu sídla prodejce. Žádá-li spotřebitel opravu věci, může být k jejímu provedení pověřena také jiná osoba, např. servis. Informaci, u koho uplatnit opravu věci, získá spotřebitel zpravidla z dokladu o koupi nebo ze samostatného písemného potvrzení o závazcích prodávajícího z vadného plnění, které je povinen na požádání vystavit.

Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Pokud tak neučinil, porušil svou zákonnou povinnost, za což mu může být od České obchodní inspekce udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2018 16:20, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.