| Počet nahlášených stížností: | 190 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
66%
34%
#20639Výpověď
Dne 18.2.2018 mi končila s UPC stará smlouva,smlouva se ukončuje výpovědí 30.dní před koncem,dle Obchod.podm.,před27.11.2017 se mi ozvala oper.UPC a nabízela změnu,zvýšení rychlosti/200/20/,výměnu modemu s kterým mám už dlouhodobé problémy,služba Kombinace služeb tj.internet, tv/klasik+darwin/HBO,telefon -stará cena 625kč,nabídla mi cenu 632 kč-i za ty problémy s modemem a navýšení dat.toku,pak se měsíc nic nedělo,proto jsem koncem prosince podal email.výpověď.UPC mi odpovědělo,nová smlouva od 27.11.2017,výpověď spoplatněna poplatkem za 11měsícu nové smlouvy,nová cena 720kč-přitom se nic nezměnilo,ani rychlost ani modem,možný telef.souhlas s cenou 632kč,ale až po výměně modemu,vyměněn 2.1.2018,po reklamaci snížena cena na 681kč.,požadoval jsem návrat ke starému datu a podmínkám smlouvy-udajně jsem měl možnost 14dnů po telefonátu-aniž jsem věděl ,že jsem nov.smlouvu uzavřel-opět mi bylo sděleno ,že při výpovědi musím doplatit 11.měsíců nové smlovy.Požaduji výpověď bez sankce-nebo návrat k domluvené ceně 632kč!
Vyhrožování zaplacení 11.měs.nové smlouvy,která nebyla uzavřena ani dodržena!
Výpověď k 18.2.2018,nebo domluvená cena 632kč!
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě uzavření nebo změny smlouvy za použití prostředků komunikace na dálku, je poskytovatel povinen bezodkladně po uzavření smlouvy nebo její změny poskytnout spotřebiteli zákonem předepsané informace o jejích náležitostech, a to v elektronické nebo listinné formě. Lhůta 14 dnů pro odstoupení spotřebitele (nikoli pro podnikatele) od smlouvy nebo od její změny, v případě, kdy je smlouva uzavřená mimo prostory obvyklé k podnikání nebo při použití prostředků komunikace na dálku, začíná běžet dnem následujícím po dni předání těchto informací.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížnost klienta detailně zabývala a na základě provedeného šetření zjistila, že koncem roku 2017 společnost UPC s klientem několikrát komunikovala, zejména ohledně změny poskytovaných služeb. Byť klient následně zaslal společnosti UPC výpověď, tuto poté – co mu byly služby začátkem roku 2018 nastaveny dle původních požadavků a další související informace podrobně vysvětleny ze strany operátorů našeho klientského centra – odvolal. Společnost UPC věří, že stížnost klienta tak byla vyřešena k jeho plné spokojenosti.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Dobrý den,je pravdou,že jsem obnovil smlouvu s UPC,ale na nových podmínkách,s kterými souhlasím-byť po velkých peripetiích,musím uznat,že mají slušné ceny-musíte si je však patřičně sjednat,naštěstí zde máme druhou přípojku od f.PODA,předpokládám,kdyby nebyla-nic bych nezmohl,ale aby to nebylo jednoduché-jsem dlužníkem f.UPC neb neoprávněnou cenu mi napočítali,dvakrát snížili ,přesto zůstávám dlužen ve výpisu 34kč,odmítám i tuto směšnou částku doplatit,z principu!,děkuji dTestu za pomoc!
Vyjádření dTestu
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na poslední vyjádření spotřebitele.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se opětovně a důsledně zabývala stížností klienta a na základě dřívějších skutečností se společnost UPC rozhodla klientovi vyjít vstříc a uvedenou dlužnou částku již dále nenárokovat. Klient byl o tomto rozhodnutí společnosti UPC informován e-mailem. Společnost UPC pevně věří, že se jí stížnost klienta podařilo vyřešit k jeho celkové spokojenosti.
V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.
Hodnocení: