Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:182
Z toho za letošní rok:84
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 37 stížnostech.

#20725Nedodání zaplaceného zboží, žádost o vrácení zaplacené částky, komunikace - nereagují

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2018, před 8 měsíci

Iveta Cée

Znění stížnosti

28. 11. 17 jsem objednala zboží, téhož dne zaplatila, do dnešního dne tj. 12: 1: 2018 jsem jej neobdržela, několikrát firmu kontaktovala, ale bezúspěšně.


Produkt

Dámské ponožky s motivy kočiček 2 ks, ID produktu 60257


Požadované řešení

Vrácení částky, již nemám o zboží zájem, jednalo se o vánoční dárek.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2018 10:25, před 8 měsíci

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2018 15:45, před 8 měsíci

Dobrý den,

u všech produktů bylo na našich stránkách tučně vyznačená informace o době dodání, která je 10 - 50 dní od data odeslání. Veškeré položky Vám již byly odeslány a proto Vás prosíme o vyčkání. Doba na dodání zásilek ještě neuplynula. Pokud máte zájem o bližší informace, obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis.

Přeji hezký den
Aneta J.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2018 21:47, před 7 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Iveta Cée

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.2.2018 22:29, před 7 měsíci

Dobrý den, zboží již bylo doručeno, nicméně ani lhůta, kterou společnost uvádí, nebyla dodržena. Dále již nechci řešit a děkuji.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2018 23:59, před 7 měsíci

Dobrý den,

jsme rádi, že Vám zásilka dorazila a velice se omlouvám za zdržení u Vaší objednávky.

Přeji hezký den
Martina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz