Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#20727Stále čekám na dodání...

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2018, před 6 dny

Pavlína Gargaliková

Znění stížnosti

9.1.sms,že bude doručeno,nic!Kouknu na net,zásilka stále na depu i k 12.1.,u 9.1. je psáno,že řidič nestihl dodat.Volám řidiči 12.1 co měl balík dodat 9.1. a že to má mít kolega,ale kolega na depu balík nevzal,protože balík stále je na depu!3x voláno na jedno jediný číslo,páč prostě jiný nemají,budeme urgovat,technické problémy,a další problémy a blabla.Co je mi do toho,že mají u nich problémy,já si za službu zaplatila a ráda bych měla balík v den co přijde sms.Je to únavný tam stále volat a volat...Pro příště vím,že už Geis prostě ne,nemám na to nervy,hlavně když balík nutně potřebujete a furt se dovoláváte,děsný!


Produkt

Poslední balík a dost!Končím s f.Geis!Raději jinou přepravní společnost.


Požadované řešení

už nic řešit nehodlám,řešila jsem několikrát telefonicky i mailem a vím,že Geis už ne,skončila jsem s ním.Poslední balík a dost!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2018 11:07, před 6 dny

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.