Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:239
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:42
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#20755Opakované nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2018, před 5 měsíci

Markéta Brožová

Znění stížnosti

Dne 11,01,2018 jste převzali zásilku č.40490602449 v emailu jste mne informovali o doručení následující den stím že pokud máte tel.číslo příjde mi sms kde bude mimo jiné i časové dvouhodinové okno s časem doročení.Nejen že žádná sms nepřišla ale také nebylo nic doručeno,dnes ráno mi přišla sms že mi bude zásilka opětovně doručena znovu jsem čekala celí den a nic večer jsem přišla na email který mi přišel odpoledne že doručení nebylo uspěšné.Toto se mi stalo již 14.12.2017 kdy mi bylo oznámeno že se to stalo protože se řidiči rozbilo auto dnes tomu už nevěřím myslim si že si z lidí děláte akorát srandu za kterou si nejen necháváte platit ale také je omezujete časově několik dní .O veškerém vašem jednání budu také informovat odesílatele zásilky.


Požadované řešení

Požaduji nejen vysvětlení ale také co jste udělaly aby se to příště nestalo.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 05:11, před 5 měsíci

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelkou odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2018 18:57, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.