Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#20827Problém s Care connect

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2018, před 6 lety

Martin Klečka

Znění stížnosti

Dobrý den,


pro rádio SWING není možné podle infolinky Škoda používat službu CARE Connect: on-line přístup k vozu, není kam dát SIM kartu, vůz tak nedokáže přijímat a odesílat hovory/data.
Službu CARE Connect tudíž nejsem schopen využívat a je tedy chybou, že konfigurátor dovolil tuto kombinaci.

Reklamace byla podána již 10.11.2017 u prodejce Gerhard Horejsek a ještě jednou 15.12.2017 na infoline@skoda-auto.cz.

Do dnešního dne nebyla ze strany Škoda Auto reklamace žádným způsobem vyřešena, což je přestupkem 30 dní lhůty na vyřešení reklamace ve smyslu zákona 634/1992 sb o ochraně spotřebitele a ČOI může uložit pokutu až do výše 3 000 000 Kč.


Produkt

Škoda Octavia - Care connect s rádio Swing


Požadované řešení

Vrácení částky 8100 Kč za Care connect a deaktivaci této služby

nebo

výměna Swing za Bolero pro možnost využití dané služby (doplatili bychom rozdíl za lepší rádio - 3000 Kč)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému