Společnost


VAT Electronic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2085Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2014, před 10 lety

Jaromír Brůžek

Znění stížnosti

V únoru 2013 jsem si objednal univerzální dálkový ovladač, nakonfigurovaný k ovládání televizoru a audiosystému. Protože nebyl plně funkční, poslal jsem ho, celkem třikrát, zpět k opravě. Poslední, třetí reklamace, byla společnosti doručena 26. 7. 2013.
Jelikož tato reklamace nebyla dodnes vyřízena, rozhodl jsem se odstoupit od smlouvy a poslal jsem společnosti dva e-maily, v nichž oznamuji, že odstupuji od smlouvy a žádám vrácení peněz na můj účet.
Oba však zůstaly bez odezvy a tak jsem stejné sdělení ještě zopakoval dne 20. 1. 2014 doporučeným dopisem, ale ani na ten jsem dosud nedostal odpověď.


Produkt

obj. 25182, DO GENERAL, televizor PHILCO M 3600 TXT, audiosystén SONY CMT-M100MD


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz na můj účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému