Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V únoru 2013 jsem si objednal univerzální dálkový ovladač, nakonfigurovaný k ovládání televizoru a audiosystému. Protože nebyl plně funkční, poslal jsem ho, celkem třikrát, zpět k opravě. Poslední, třetí reklamace, byla společnosti doručena 26. 7. 2013.
Jelikož tato reklamace nebyla dodnes vyřízena, rozhodl jsem se odstoupit od smlouvy a poslal jsem společnosti dva e-maily, v nichž oznamuji, že odstupuji od smlouvy a žádám vrácení peněz na můj účet.
Oba však zůstaly bez odezvy a tak jsem stejné sdělení ještě zopakoval dne 20. 1. 2014 doporučeným dopisem, ale ani na ten jsem dosud nedostal odpověď.
obj. 25182, DO GENERAL, televizor PHILCO M 3600 TXT, audiosystén SONY CMT-M100MD
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz na můj účet.
|
Tweet |