Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#20876Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2018, před 6 lety

Simona Moslerova

Znění stížnosti

12.12 převzali reklamované zboží-tiskárnu (podací číslo DR9065434586M). Přitom 18.12 napsali email, že přijali reklamaci. Toto už mi začalo být podivné. 27.12 nám přišel email, že reklamace byla uznána. Od té doby se nic neděje. Kontaktovala jsem obchod a dostalo se mi odpovědi až 12.1, že se jim tiskárna vrátila a posílají ji ten den znovu. A zase ticho po pěšině. Jenže DPD nás ani v jednom případě nekontaktovalo. Několikrát jsem je žádala o podací čísla první i druhé zásilky-nikdo nereaguje. Mám takový dojem, že se snaží celou záležitost jen natahovat a nic nám zasláno nebylo. Jelikož nesplnili zákonnou 30ti denní lhůtu žádala jsem o vrácení peněz, dle zákona. Nikdo nereaguje. Na všechny moje emaily mi jen přijde potvrzení o přečtení dané zprávy a nikdo nekomunikuje.
Uvažuji o podání trestního oznámení.


Produkt

Tiskárna multifunkční HP Deskjet GT 5820


Požadované řešení

Požaduji platbu zpět za tiskárnu+4 náplně.
V tiskárně byly doplněny úplně nové náplně, které nelze vyčerpat.
Obchod nekomunikuje a nesplnil zákonnou 30 ti denní lhůtu. Nemám ani tiskárnu ani peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému