Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,prosím o radu jak postupovat.9.12.17 jsme si objednali na Heurece televizor Panasonic TX-50EX780E v hodnotě 24160Kč,byl zakoupen od prodejce X Extreme digital Zr.t. ičo společnosti Cg01-10-045 869 sídlem v Budapešti(č.objednávky 8033ICK18)
doručen 18.12.17,ale po zapnutí se rozsvítila červená dioda a nic nefungovalo,po konzultaci se servisem Panasonic nám bylo sděleno,že televizor je vadný ať ho vrátíme oprava by byla kolem 5000Kč, 21.12.2017 jsme se domluvili tedy s prodejcem na odvozu ten byl až 4.1.2018,ale už 28.12.2017 jsem prodejci (sídlí v Maďarsku)poslala doporučený dopis-odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů a i několik odstoupení e maillem.Dostali jsme přidělené č.reklamace 2458VA2018 a tím to skončilo,když se dotazuji emailem i telefonicky /č. 255719134/,stále stejná odpověď-vyčkejte zákaznický servis se s vámi brzy spojí,ale od 19.12 2017 kdy byla závada nahlášena,bylo asi 20 telefonátů s operátorem panem Trencsikem,který mi neustále opakuje,že televizor je v servisu(což mě opravdu nezajímá,já chci vrátit částku) a že mám počkat na zaslání dobropisu se nic neděje.Prosím poraďte,co dělat jak postupovat, hodnota televizoru jsou naše oba důchody.Děkuji za odpověď Vohánková Hana
Televizor Panasonic TX-50EX780E
Ráda bych, aby mi firma vrátila mé peníze.
|
Tweet |