Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#20942Odstoupení od smlouvy dle reklamačního řádu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2018, před 6 lety

Stanislav Sochor

Znění stížnosti

Stanislav SOCHOR
Slapy nad Vltavou čp. 345
252 08 Slapy



CZC.cz s.r.o.,
Brodská 570,
Příbram, 261 01




Slapy n. Vltavou 19.1.2018





Mobilní telefon LG G4 – odstoupení od smlouvy.
________________________________________


Dobrý den.
Dne 21.12.2017 jsem reklamoval mobilní telefon LG G4 ( H 815) svého syna Martina Sochora dle Vašeho reklamačního řádu , který je platný od 1.1.2014 do současné doby. U mobilního telefonu se vyskytl větší počet vad. Při předávání mobilního telefonu na pobočku do Benešova, jsme nechali do reklamace vypsat závady uvedeného telefonu a pracovníkovi pobočky jsme rovnou sdělili, že si přejeme od smlouvy odstoupit vzhledem k většímu počtu závad a k problémům, které má firma LG s modelem G4. Toto problémy přiznali i oba přítomní pracovníci přepážky.. Nic méně dne 17.1.2018 syn dostal SMS , ( vaše reklamace RE 17052288 byla vyřízena).
Proto jsem spolu se svým synem Martinem Sochorem dne 18.1.2018 navštívil pobočku CZC v Benešově, kde jsem zjistil, že telefon byl opraven a chtěl nám jej pracovník pobočky předat. Toto jsem odmítl se slovy, že jsme pro větší počet závad požadovali odstoupení od smlouvy dle reklamačního řádu. ( čl. 6,odst.3 ).Pracovník pobočky mi odmítl vydat jakékoliv potvrzení a rovněž odmítl mé právo na
odstoupení od smlouvy.
Uvedl jsem, ať se domluví s nadřízeným , že si v Benešově zařídím další soukromé věci a pak se na pobočku vrátím, abychom věc dořešili.
Pobočku jsem dne 18.1.2018 poprvé navštívil kolem 16.hodiny, když jednání nikam nevedla odešel jsem si vyřídit co jsem potřeboval. Opět jsem se asi kolem 17 hodiny vrátil v domnění, že věc dořešíme. Pracovník pobočky trval na tom, abychom si telefon převzali. Toto jsem rezolutně odmítl a předložil mu Váš reklamační řád. V reklamačním řádu jsem mu přesně ukázal, podle čeho uplatňuji odstoupení od smlouvy. Pracovník na reklamační řád koukal, jako by ho viděl poprvé. Konkrétní stať si četl snad 20x. Na moji výslovnou žádost, aby mi pracovník pobočky vystavil potvrzení, že odmítám převzít mobilní telefon po opravě a že dále zůstává na pobočce CZC Benešov striktně odmítl se slovy, že mi nic nedá.
V tomto spatřuji hrubé porušení jeho povinností. Dle mého , mi měl být vydán pracovníkem pobočky nějaký doklad o tom, že jsem telefon odmítl převzít a nadále zůstává v CZC.s.r.o. Pro upřesnění reklamuji dle platného reklamačního řádu Vaší společnosti a to podle čl. 6 odst. 3.
V příloze , kterou zasílám je vyznačeno. Jako další přílohu posílám doklad o zakoupení, reklamační protokol, který byl sepsán Vaším pracovníkem na pobočce v Benešově dne 21.12.2017. Jelikož jednání na pobočce nikam nevedlo, ani se během 19.1.2018 nikdo z Vaší firmy neozval, nedáváte mi jinou možnost než se domáhat svého práva jiným způsobem. Jsem Vaším dlouholetým zákazníkem, což si můžete ověřit na mém účtu u Vás. Domnívám se, že jsem si zasloužil vstřícnější přístup k zákazníkovi než se mi dostalo.
Pro Vaší informaci Vám sděluji, že se současně obracím na ČOI a veškeré dostupné dokumenty a tento dopis ji předávám k řešení.
V dané záležitost kontaktujte pouze mě, protože syna budu zastupovat v jednáních s Vámi. Mého syna s tímto neobtěžujte. Tak jak jsem uvedl na pobočce v Benešově. Zasílám kontaktní informace.
S pozdravem
Stanislav Sochor
Slapy nad Vltavou 345

tel.608276001
e-mail: Stanislav.Sochor@email.cz.


Rozdělovník:
-----------------
CZC.cz s.r.o.,
Brodská 570,
Příbram, 261 01

- doklad o zakoupení mobilního telefonu -1x
- uplatnění reklamace ze dne 21.12.2017 -1x
-reklamační řád společnosti CZC s.r.o. -1x
- odstoupení od smlouvy -1x


Produkt

LG G4 (H 815)


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy dle reklamačního řádu společnosti CZC.cz s.r.o. článek 6, odst. 3 , pro větší počet vad. Viz. rekl. protokol


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému