Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
1) Dne 12. 12. 2017 jsem si objednal Outdoorovou kameru Niceboy VEGA 4K u společnosti Euronics.cz
2) Dne 15. 12. 2017 jsem zboží zaplatil a vyzvedl na Prodejně Euronics Brno – Mediahall (Bidláky 20/837 psč: 60200)
3) Dne 26.12. 2018 jsem se rozhodl odstoupit od smlouvy a poslal na reklamační oddělení e-mail (přesně podle instrukcí na https://www.euronics.cz/zaruka-vraceni-penez/d-5/) ve znění:
„V souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku tímto odstupuji od smlouvy č. "xxxx" ze dne 15.12.2017 a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží a nákladů na dodání zboží z internetového obchodu 2890 Kč na můj bankovní účet.
Připomínám, že na uvedených www stránkách není definováno jak postupovat v případě vyzvednutí a zaplacení zboží na prodejně Euronics.
4) Dne 27. 12. 2017 jsem zaslal zboží zpět včetně průvodního dopisu. Postupoval jsem podle instrukcí na na https://www.euronics.cz/zaruka-vraceni-penez/d-5/
5) Dne 03. 01. 2018 byl podle informací České pošty balík doručen.
6) Dne 18.1 mi přišel e-mail, že můj požadavek je na reklamačním oddělení evidován pod číslem "yyyy", nicméně stále bez informací o stavu mé reklamace. Připomínám, že:
"Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, musí mu prodejce vrátit veškeré peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání zboží (typicky poštovné), které od něho na základě smlouvy obdržel. Nejzazší lhůta je 14 dnů po odstoupení"
7) Dne 22. 1. 2018 mi bylo při telefonickém rozhovoru s reklamačním oddělení sděleno, že reklamace a vypsání dobropisu na vrácení peněz stale není ukončena.
Outdoorová kamera Niceboy VEGA 4K - Limited edition 2017
Vrácení peněz za kameru včetně poštovného a balného 3018 Kč (2890 Kč + 128 Kč poštové a balné)
|
Tweet |