Společnost


TONER 1 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#21101Po obdržené platbě za zboží firma nekomunikuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2018, před 6 lety

Lubos Pastrnak

Znění stížnosti

4.1.2018 jsem objednal a 5.1.2018 zaplatil zboží v ceně 980 kč na e-shopu
www.tisknulevne3D.cz. Do dnes, tj. 27.1.2018 nemám jedinou zprávu o přijaté platbě, ani kdy obdržím zboží. Na E-maily firma neodpovídá, telefony nebere nebo "vytípne". Při pohledu na hodnocení firmy sem: https://obchody.heureka.cz/tisknulevne3d-cz/recenze/
nebo sem:
https://obchody.heureka.cz/3Dstruny-cz/recenze/
je jasné, že jsem udělal chybu.
Poměr NEDOPORUČUJI / DOPORUČUJI je v prvním případě 35/10 a v druhém 120/30.
Je nějaká možnost, aby se poškození zákazníci spojili a podali hromadnou stížnost, či žalobu?
Děkuji, Pastrňák


Produkt

PLA struna 1.75mm, 1kg, hnědá; PLA struna 1.75mm, 1kg, zlatá


Požadované řešení

Do doby, než firma prokazatelně nesplní svoje závazky, zablokovat uvedené weby aby nedocházelo k poškozování dalších zákazníků.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému