Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21113Neopravněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2018, před 6 lety

Radek Jaros

Znění stížnosti

Připojuji se ke stížmosti na výše zmiňovanou firmu jelikož mi dnes 27.1.2017 bez jakékoliv výzvy strhli z mé platební karty častku 2247 kč . Po prostudování jejich smlouvy jsem nikde nezjistil, co je opravňuje k tomuto bezcharakernímu postupu . Prosím o nápomoc v řešení . Ihned jsem podal výpověď ze smlouvy dle pokynů jejich stránek . Se zmiňovanou společností nelze komunikovat jinak než přes mail ...S pozdravem Jaroš


Produkt

služby za účelem seznámení


Požadované řešení

Měl bych dostat výzvu o prodloužení produktu a za jakých podmínek . Nestalo se . Předpokládal jsem,že po uplynutí mnou zaplaceného členstí na jeden měsíc dojde k zablokování seznamovacího profilu do doby než uhradim nějakou částku nebo podám výpovéď ukončení smlouvy a k datu ..


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému