Společnost


DINEPA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2113Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2014, před 7 lety

Ivana Foldváryová

Znění stížnosti

V září 2013 jsem obdržela do schránky letáček "tiskněte za babku". Přes internet jsem kontaktovala prodejce, zda prodává barvy také na moji tiskárnu, a pokud ano, kolik tyto barvy stojí. Odpovědí bylo, že ano prodávají a cena je 620,- za celou sadu. Ihned jsem udělala objednávku. Po týdnu čekání jsem volala majiteli, že barvy stále nemám. Slibovaná dodací lhůta byla 2 dny. Mám prý ještě vydržet. Toto se opakovalo 2x. Pak jsem to již vypustila z hlavy. Po měsíci a půl najednou zvonila pošta a dovezla balíček. K mému údivu za cenu 750,-. Volala jsem opět prodejci a ten mi sdělil, že logicky musím připočítat DPH. Že uvedená cena v emailu je bez DPH, tam však uvedeno nebylo. I tak jsem barvy převzala, avšak tiskárna stále hlásila, že jsou nekompatibilní. Zabalila jsem je a poslala zpět. Po týdnu jsem sice obdržela nové avšak stejný problém. Takže jsem je opět zabalila zaslala zpět po rozhovoru s prodejcem a příslibem vrácení kupní ceny. To bylo 12.12.2013. Dnes je 3.2.2014 a po několika telefonátech, kdy mi majitel stále slibuje navrácení částky bohužel stále nic. Vždy má nějakou výmluvu.


Požadované řešení

navrácení kupní ceny


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2014 22:03, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila následující.

Dobrý den, po dlouhém dohadování a vymlouvání jsem dnes konečně obdržela částku 750,- zpět na účet. Každopádně bych tento obchod nikomu nedoporučila. S pozdravem a poděkováním Foldváryová


Ivana Foldváryová

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.5.2014 22:03, před 7 lety

Hodnocení: