Společnost


BEZVASPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#21169Příčně prasklá podrážka na úrovni podpatků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2018, před 3 lety

Ladislav Němec

Znění stížnosti

Dobrý den,reklamoval jsem kožené boty Chelsey Kangol u kterých mě na obou
praskla příčně podrážka/asi po roce a půl/na úrovni podpatku.Tato závada
vykazovala špatnou konstrukci boty nebo nevhodný materiál.Přišla však strohá
odpověď,že soudní znalec Ing.Jan Klimeš vadu neuznal.Z posudku naopak
vyplívá,že jsem já podrážku mechanicky poškodil.Nejsou to první moje boty tohoto typu a takový druh závady jsem nikdy nezažil.


Produkt

Boty Kangol Greenwich Chelsea.


Požadované řešení

Boty stály 1410.-kč což není žádná závratná částka ale předpokládal jsem
vstřícnější jednání na př:nabídka opravy se slevou,případně omluvu a nějakou
jinou konpenzaci.Myslím si,že znalecký posudek stál víc než moje boty.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2018 10:09, před 3 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyřízením reklamace a od zakoupení a převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci. Rovněž lze kontaktovat ITC Zlín - Institut pro testování a certifikace (www.itczlin.cz).

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes webové stránky www.adr.coi.cz).

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2018 16:32, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.