Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:729
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:26
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Úspěšnost případů

65.3 %
Počet procent vyřešených stížností v rámci služby VašeStížnosti.cz (476 z 729)

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Uvedená procenta vychází z 222 hodnocení od spotřebitelů help

#21217Stížnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2018, před 7 lety

David Rybisar

Znění stížnosti

Dobrý den, koupil jsem si ve společnosti AAAauto mini cooper a nabídly mi k autu navigaci tablet značky symphony model easy nav 3.K tomu jsem dostal i sim kartu kterou jsem nevyužil na 3 měsice zdarma protože mám své data na sim .Takže jsem vypověděl smlouvu tak jak to má být a zaslal jsem tu sim kartu na adresu danou i dopis napsán svou rukou že nemám zájem o sim co mi nabídly.Sim i dopis že odstupuji jsem jim poslal v obalce přes českou pošu.Po roce mi od nich přišlo že po mě požadují 605 kč které mám zaplatit do 5 unora jinak budou penále.Takže mi poslali upomínku 30.ledna a já mám na to pár dnu abych to s tou společností True trac S.r.o.vyřešil.Jenže to tel.čislo co mají na webu i na upomínce jsem ihned snažil volat to čislo který je 255779955 i 840222322 jenže jsem ani u 1 ani u 2 čisla nepochodil jen to vyzvání a to je tak vše prostě jako by tam nikdo nepracoval :-( :-( :-(.Poradí mi někdo co mám dělat když jsem v právu a nechci jim platit 605kč který se každým dnem zvyšují dekuji předem o radu.


Produkt

ff


Požadované řešení

ff


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2018 17:28, před 7 lety

Jestliže spotřebitel uzavřel smlouvu mimo obchodncí prostory nebo na dálku, měl právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od jejího uzavření, případně od doručení zboží, pokud se jednalo o smlouvu kupní. Pokud byla dojednaná nějaká další možnost pro odstoupení od smlouvy nebo pro výpověď, je třeba situaci posoudit také v souvislosti s předmětným ujednáním.

Ohledně zákonné možnosti odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů platí následující: Odstoupení od kupní smlouvy je jednostranným právním jednáním, přičemž k jeho účinností je nezbytné, aby bylo doručeno druhé straně. Jestliže existuje právní nárok na odstoupení, smlouva zaniká v okamžiku, kdy strana mající tento nárok prokazatelně oznámí straně druhé, že jej využívá. V případě odstupování od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží jsou na rozdíl od jiných případů odstupování zákonem přesně vymezeny lhůty, v nichž je zapotřebí jednat.

Spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnil. V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2018 17:49, před 7 lety

Vážený pane Rybisare,
Vaši záležitost jsem prověřila a mám informaci, že věc by měla být již vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně řešení situace spojili a vše je uzavřeno. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2018 07:00, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2018 22:42, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.