Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.1.2018 v 7:40h jsem si na e-shopu granulebardog.cz objednala granule pro psa. Ten den v 10:50h jsem emailem objednávku zrušila ...před zrušením objednávky jsem žádný emailani potvrzení o tom ,že by zboží bylo již vyexpedované a předané dopravci jak to většinou je. Ve 12:59h mi dodavatel odpověděl,že objednávku již odeslal...
4.2.2018 mi dodavatel zaslal email kde mi účtuje náklady za dopravu a pokud nezaplatím bude mi za každý den prodlení účtováno 10kč.
Objednávku jsem řádně zrušila emailem před tím než mi bylo jakým koliv zpusobem oznámeno že je objednávka již odeslána. S dodavatelem jsem komunikovala, ale neustále mi předhazuje zákony kdy on je v právu a já musím platit a popřípadě i penále. Po dopravci jsem požadovala nějaký podací lísteks časem kdy balík odesílal a natomiodpověděl,že žádný nemá. Že žádný doklad s časem kdy se balík předával do expedice není.
Jak tuto situaci řešit? Za odpověd a za vyřešenímé stížnosti moc děkuji
Jitka Křížová
číslo objednávky 07293585
Řádně jsem objednávku zrušila s omluvou cca po 3h. Proto není žádný důvod po mně požadovat nějakou náhradu a vyhrožovat mi nějakým účtováním penále. Nic takového v obchodních podmínkách na svých stránkách nemají...
|
Tweet |