Společnost


Vítězslav Polášek

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#21278Neoprávněné vymáhání poštovného + účtování si penále za řádně zrušenou objednávku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2018, před 6 lety

Jitka Křížová

Znění stížnosti

Dne 30.1.2018 v 7:40h jsem si na e-shopu granulebardog.cz objednala granule pro psa. Ten den v 10:50h jsem emailem objednávku zrušila ...před zrušením objednávky jsem žádný emailani potvrzení o tom ,že by zboží bylo již vyexpedované a předané dopravci jak to většinou je. Ve 12:59h mi dodavatel odpověděl,že objednávku již odeslal...

4.2.2018 mi dodavatel zaslal email kde mi účtuje náklady za dopravu a pokud nezaplatím bude mi za každý den prodlení účtováno 10kč.

Objednávku jsem řádně zrušila emailem před tím než mi bylo jakým koliv zpusobem oznámeno že je objednávka již odeslána. S dodavatelem jsem komunikovala, ale neustále mi předhazuje zákony kdy on je v právu a já musím platit a popřípadě i penále. Po dopravci jsem požadovala nějaký podací lísteks časem kdy balík odesílal a natomiodpověděl,že žádný nemá. Že žádný doklad s časem kdy se balík předával do expedice není.

Jak tuto situaci řešit? Za odpověd a za vyřešenímé stížnosti moc děkuji

Jitka Křížová


Produkt

číslo objednávky 07293585


Požadované řešení

Řádně jsem objednávku zrušila s omluvou cca po 3h. Proto není žádný důvod po mně požadovat nějakou náhradu a vyhrožovat mi nějakým účtováním penále. Nic takového v obchodních podmínkách na svých stránkách nemají...


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému