Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:317
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21311Zima ve voze a nedostatečný servis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2018, před 6 lety

Tereza Bednářová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 6.2.2018 jsem jela spojem RJ 1004 (Návsí-Praha) z Ostravy 6.36 do Olomouce. Po nástupu do vlaku jsem však zjistila, že jsem si koupila jízdenku o hodinu dříve, tudíž jsem si musela pro tento spoj koupit novou (číslo jízdenky 7835475214). Když jsem tuto situaci řešila, seděla jsem ve voze typu Astra a vzhledem k tomu, že zde byla taková zima, že jsem si nesundala ani zimní kabát (spolucestující okolo mě také ne), poprosila jsem stevardku, aby mi novou jízdenku dala pro vedlejší vůz. Jízdenku jsem však dostala opět do stejného vozu (Astra). V takové situaci bych očekávala, že budu mít nárok na standardní služby (nápoj z vozíčku, noviny...), bohužel mi byla nabídnuta pouze voda. Stevardka nebyla ve voze poté k dispozici, tudíž jsem tuto situaci nemohla dále s ní řešit.


Požadované řešení

Vzhledem k nepřiměřené teplotě ve voze a opomenutí standardních služeb žádám vrácení částky 59 Kč (zaplaceno hotově ve vlaku), kterou jsem zaplatila za cestu Ostrava-Olomouc.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému