Společnost


Hudec Lukáš, Bc.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2132Problém s odstoupením od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2014, před 6 lety

Martin Kuráň

Znění stížnosti

21.12.2013 jsme s přítelkyní objednali kryt na mobil na www.shop.hudla.cz. Zboží přišlo rovnou z Asie a při rozbalení jsme zjistili, že to není zrovna ono. Zboží jsme převzali 14.1.2014 a dne 24.1.2014 jsme pana Hudce na hudla@hudla.cz informovali, že e-mailem, že odstupujeme od smlouvy. S mailem měl problém a ptal se jak jsme odstoupili. Dne 25.1.2014 jsme mu opět mailem napsali, že jsme ho informovali mailem. Žádost jednoznačně pochopil, protože 29.1.2014 odepsal, že jednořádkový e-mail není dostatečný. Opět se nic nedělo a dnes 4.2.2014 nám bylo zboží vráceno zpět doporučeně, přítelkyně ho převzala. Hned zítra, 5.2.2104, ho opět odešleme zpět a opět budeme e-shop mailem informovat. Vím, že se doporučuje to poslat doporučeně, ale e-shopy komunikují mailem a je dostatečné informovat dodavatele takto, protože jsme ho prokazatelně informovali. 4.2.2014 jsem dotyčnému volal, nic takového nechce slyšet, típnul telefon během hovoru a pro jistotu ho i vypnul. Prý se máme obrátit na právníka a neotravovat.


Produkt

kompletní kryt na mobil Samsung SI-9000


Požadované řešení

Výlisek nemá vše jako originál, ikdyž na první pohled to tak vypadá. Chceme vrátit peníze, proto jsme využili 14 dní od dodání na odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2014 10:06, před 6 lety

Zákon nevyžaduje písemnou formu pro platné odstoupení od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím komunikace na dálku. V případě, že bylo v odeslaném e-mailu jednoznačně stanovena vůle smluvní strany od smlouvy odstoupit, je takové odstoupení platné a prodejce je povinný do 14 dnů od odstoupení vrátit uhrazené finanční částky.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2014 08:26, před 6 lety

Prodejce se k případu vyjádřil následovně: Odstoupeni od kupni smlouvy neprobehlo do 14ti dnu dle OZ a tedy neni povinnosti prodejce jej akceptovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2014 08:29, před 6 lety

V tomto případě záleží na obsahu e-mailu, je třeba, aby v něm byla vyjádřena vůle spotřebitele od smlouvy odstoupit. Dle nového občanského zákoníku není pro řádné odstoupení nutná písemná forma a lhůta pro odstoupení již není hmotněprávní, ale procesní, což znamená, že odstoupení postačuje v dané lhůtě pouze odeslat.


Martin Kuráň

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.3.2014 12:32, před 6 lety

Přílohou posílám vytištěnou mailovou korespondenci. Dodavateli byl několikrát přeposlán e-mail s informací ze 16.1., kde se jasně uvádí, že odstupujeme od smlouvy. Dle mého přeposíláním mailu formou odpovědi na jeho maily s odkazem na text níže mu byla tato informace ve 14-ti denní lhůtě (14.1. - 28.1.) vlastně poslána několikrát. V jedné jeho odpovědi také výslovně potvrzuje, že nějaké vyjádření mailem neakceptuje. Možná se pletu, ale posuďte sami. Moc děkuji za pomoc.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2014 15:14, před 6 lety

E-mail ze 16.1.2014 obsahuje jednoznačné vyjádření vůle k odstoupení od kupní smlouvy. Dle dostupných informací bylo odstoupeno již 16.1.2014, převzato 14.1.2014, tudíž byla dodržena i lhůta 14 dnů.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2015 16:03, před 5 lety

Pan Bc. Lukáš Hudec byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.