Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
objednala jsem žehličku přes internet u společnosti Kasa.cz. Žehličku jsem vyzvedla na poště, kde se jevil balík v pořádku, doma po rozbalení byla krabice v jednom místě poškozena a špička žehličky úplně deformována. Hned jsem psala mail s přiloženými fotkami na reklamace@kasa.cz a měla jsem žehličku poslat zpět. Až po týdnu, kdy jsem se ptala na reklamaci byla zahájena reklamace, kdy mi následně poslali žehličku zpět bez jakéhokoliv vyjádření, bylo přiloženo jen vyjádření servisu, že oprava by vyšla na 1500Kč.Jen mi přišel mail, že reklamace nebyla uznána. Byla jsem se zeptat na poště, která byla přepravcem a oni mi řekli, že reklamaci musí podat odesílatel, tedy Kasa. Toto vůbec neučinili. Jak mám prosím postupovat dále, zaplatila jsem 1700 Kč za žehličku, která je vinou dopravce poškozena a prodávající reklamaci neuznal. Žehlička dle mého měla být přinejmenším označena jako "křehké"
žehlička Tefal FV9787E0
Požadovala jsem vrácení peněz nebo zaslání nového výrobku
|
Tweet |