Počet nahlášených stížností: | 361 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 14. 1. 2018 jsem si u Vaší společnosti vybrala a zakoupila sedací a rozkládací soupravu. 23. 1. 2018 mi byla sedací souprava dopravena v tak otřesném složení, že z toho rozum zůstal stát, jak může být někdo schopen doručit takovou katastrofu. Sedací souprava byla nekompletní,jeden úplně špatný díl, bez možnosti rozložení, bez opěrek, bez nožek, na které má sedací souprava stát, bez boků a špatný počet polštářů. Ihned ten den jsem kontaktovala Vaší společnost, Váš zaměstnanec mi nebyl schopen říct, co s tím hodlá udělat, nehledě na to, že mi bylo řečeno, že se ozve ohledně reklamace. 2 dny se mi nikdo neozval, telefony nikdo nebere, kontaktujete, když se Vám chce jen přes meily. Bylo mi řečeno, že chybějící díl se nemůže dohledat, tudíž mi bude doručena nová sedací souprava a dnes 6.2. 2018 mi bylo telefonicky sděleno, že se díl najednou dohledal a bude doručen až příští týden. Takže na svoji zaplacenou sedací soupravu čekám skoro měsíc a kdo ví, zda bude sedací souprava vůbec v kompletní sestavě. Jelikož z Vaší strany jsem poškozený zákazník, trvám na tom, aby mi byla z Vaší strany poskytnuta sleva na zakoupené zboží. Mám sto chutí nahlásit Vaši společnost na českou obchodní inspekci, jak jednáte se svými klienty. Sedací souprava je zakoupena na jméno: Hana Prachařová, číslo objednávky: 9918264324
Rohová sedací souprava rozkládací Impuls univerzální ( kód zboží: 902-0087/001 )
Vzhledem ke komplikacím na Vaší straně,požaduji kompenzaci ve formě slevy a to do výše aktuální prodejní ceny této sedačky.
|
Tweet |