Společnost


NetComp, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2137Rozpor s kupní smlouvou - mobilní telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2014, před 10 lety

Lucia Pinková

Znění stížnosti

Dobrý den,
ráda bych podala stížnost na společnost NetComp, spol. s r.o.
Dne 5.9.2013 jsem prostřednictví serveru www.huramobil.cz zakoupila mobilní telefon Samsung S5610. Ten se po necelých 2 měsících začal samovolně vypínat, bez ohledu na to, zda byla nabytá baterie, a nedal se zapnout i několik dní.

Dne 31.10.2013 jsem uplatnila záruční opravu u smluvního servisu BRITEX-CZ s.r.o. Záruční oprava byla zamítnuta z důvodu vniknutí látky neznámého původu, kvůli kterému přístroj nesplňoval předpoklady a podmínky záruční opravy. Oxidace systémové desky byla shledána jako příčina vzniklých problémů. Já tvrdím, že k vniknutí výše uvedené látky do telefonu nedošlo v období po převzetí věci.

Na základě tohoto jsem dne 27.12.2013 uplatnila rozpor s kupní smlouvou (formou doporučeného dopisu)ve smyslu § 616 občanského zákoníku a požadovala jsem výměnu telefonu za bezvadný.
Dne 24.1.2014 jsem obdržela email od společnosti NetComp, spol. s r.o. (o dva dny později také formou doporučeného dopisu). Společnost uvedla, že z vyjádření servisu nevyplývá, že k oxidaci telefonu nedošlo mým zaviněním. Dále pak uvádí: vzhledem k tomu, že, jak uvádíte, se telefon začal samovolně vypínat až po téměř 2 měsících užívání je zřejmé, že telefon téměř 2 měsíce řádně fungoval a že tedy vada nemohla existovat při převzetí telefonu. Rozpor s kupní smlouvou tak nemohl existovat v době převzetí věci, protože takový výklad by odporoval povaze věci, tedy telefonu řádně fungujícímu po dobu téměř 2 měsíců.
Na základě neprokázání rozporu s kupní smlouvou byl můj nárok na výměnu telefonu zamítnut.

Výše uvedenou argumentaci prodejce nepovažuji za prokázání opaku rozporu s kupní smlouvou, tedy, že vada věci existovala již při jejím převzetí. Vadu (oxidaci) považuji za vadu skrytou, která se může projevit až po delší době, tedy i po době téměř 2 měsíců.

Dále pak uvádím, že telefon byl při předání do smluvního servisu částečně funkční. Od převzetí ze záruční opravy je telefon zcela nefunkční (nelze zapnout).


Produkt

Mobilní telefon SAMSUNG, model GT-S5610MSAXEZ, IMEI 356939056273690


Požadované řešení

Požaduji uznání rozporu s kupní smlouvou a následnou výměnu telefonu za nový a bezvadný.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému