Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:287
Z toho za letošní rok:189
Stále v řešení:46
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 98 stížnostech.

#21391Vymáhání již uhrazené platby a zrušení účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2018, před 8 měsíci

Jiří Málek

Znění stížnosti

Dobrý den,
rád bych Vás touto formou požádal o pomoc v případě zrušení členství u této společnosti. Založil jsem si účet u firmy Interdate S.A., která provozuje portál c-date. Nedbale jsem si přečetl Vop. V registraci po vás jejich systém žádá číslo platební karty a CVC(3místný kod), takže to vypadá jako platební brána, jakou se třeba platí telefonní služby online. Bohužel tím získali přístup k mému účtu a vybrali z něj částku 180,- při registraci (10.10.2017), ale i 2394,- (16.11.2017) jako automaticky prodlužované předplatné. Jakmile jsem to zjistil, zablokoval jsem kartu a zažádal v bance o novou.

Pár dní na to mi přišel upomínkový email kde stálo: "Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku: 180,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK. Jakmile bude platba dlužného poplatku z naší strany přijata, bude případ uzavřen a od Vás již nebudou požadovány žádné další poplatky. Automatická prolongace Vašeho VIP členství byla již vypovězená."

Tuto platbu (478 Kč) jsem provedl a převedl jsem tuto částku na konto odesilatele čili Interdate S.A. Nicméně za další týden mi přišel znovu automaticky vygenerovaný email na částku 2872 Kč. Na tento automatický email jsem již nereagoval. 7.2.2017 mi poštou přišel "První upomínkový dopis" od společnosti Intrum Justitia. Na tuto společnost se mi nedaří dovolat, zkoušel jsem to celkem pětkrát. Tato společnost tvrdí, že jejich klien u mě uviduje dluh a to v eurech. Jsou to dvě faktury se splatností 9.10.17 a 15.11.17 tedy ty samé částky, které z mého účtu odešli vždy den po tomto datu automaticky. Na stránky C-date se nepřihlašuji, abych nebyl nařčen, že profil stále využívám a tímpádem jsou další platby oprávněné. Veškerou emailovou komunikaci a výpis z účtu mám k dispozici.

Prosím jak dále postupovat?


Produkt

Referenční číslo: CZ-2017-11-09-165187145-CDATE-DN


Požadované řešení

Zrušení účtu a předplatného na C-date a ukončení vymáhání již zaplacené částky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2018 10:44, před 8 měsíci

Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, jenž prokazují, že smluvní vztah mezi ním a společností byl ukončen (uchovat si emailovou korespondenci), a že údajná dlužná částka byla uhrazena (např. výpis z bankovního účtu). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou výše uvedené dokumenty důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2018 12:49, před 7 měsíci

ID: GQ4QBB97


Dobrý den,

dlužné poplatky jsou v rámci Vašeho profilu evidované v důsledku skutečnosti, že byly obě členské platby (ve výši 180 a 2394 Kč) stržené zpět na Váš účet.

V zájmu dalších informací prosím kontaktujte spol. Intrum Justitia - v případě obtíží s telefonickým kontaktem prostřednictvím emailové komunikace,

děkujeme Vám.


Jiří Málek

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.2.2018 16:59, před 7 měsíci

Dobrý den,

tomu právě nerozumím, proč to bylo předáno externí společnosti k řešení. Zaplatil jsem veškeré poplatky 180,- 10.10.2017 i 2394,- 16.11.2017, právě tyto částky nárokujete. Dále jsem dostal upomínkový email, s tím že když zaplatím částku 478,- bude "případ uzavřen a po mne nebudou požadovány další platby".

Tuto částku jsem také zaplatil. Všechny výše uvedené platby jste si ponechali, žádná se mi nevrátila chargebackem, jak jste později argumentovali. A teď požadujete jejich znovuzaplacení. Nyní bych chtěl členství ukončit.

Výpisy s platbami jsem poslal na Váš email service@c-date.cz. Paní zastupující společnost Intrum Justitia se vyjádřila, že se Vás na to bude informovat. Tak se Vás chci dotázat, jestli jste k nějakému stanovisku dospěli.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2018 21:10, před 7 měsíci

Jestliže spotřebitel podnikl všechny kroky k ukončení členství a uhradil všechny částky, i když může být diskutabilní, jestli k tomu byl povinen, je požadovaní dalších plateb neoprávněné. Takový postup by bylo možné vyhodnotit také jako nekalou obchodní praktiku dle § 4 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2018 14:34, před 7 měsíci

ID: GQ4QBB97


Dobrý den,

jelikož se jedná o případ, který byl již předán k řešení externí společnosti, adresujte prosím veškeré související dotazy výhradně přímo na Intrum Justitia,

děkujeme Vám.


Jiří Málek

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.2.2018 15:15, před 7 měsíci

Dnes mi v Intrum Justitia znovu řekli, že se Vás na to budou dotazovat. Vy se vyjadřujete pouze k provedeným platbám.
Další můj dotaz, jestli si mohu zrušit profil na vašich stránkách, aniž byste po mne nárokovali další zaplacení členství, i když jsem Vám již poslal email o odstoupení od smlouvy, tak jste na ni nereagovali, pouze jste znovu odkazovali na společnost Intrum Justitia. Ale já odstupoval od smlouvy s Vámi nikoli s inkasní společností.

Dobrý den,

tímto odstupuji od smlouvy ve smyslu VIP členství na seznamce C-Date. Požaduji zrušení mého profilu na stránkách C-date.cz a odmítám, aby byly moje osobní údaje dále ve Vaší databázi zpracovávány.

Předem děkuji za rychlé a kladné vyřízení.

S pozdravem Málek.

odpověď:

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.

Pokud jste dopodus nebyli z jejich strany kontaktováni, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo Vymáhací společnosti,

děkujeme Vám za pochopení.

S pozdravem,

J.H.

Reakce společnosti

Publikováno
16.2.2018 14:29, před 7 měsíci

ID: GQ4QBB97


Dobrý den.

Odstoupení od smlouvy již není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy (obchodního vztahu), které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni: 09.10.2017.

Váš profil bude možné vymazat jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, který je v rámci daného profilu k dnešnímu dni evidovaný.


Jiří Málek

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.3.2018 13:00, před 6 měsíci

Dlužný poplatek vymáhací společnosti byl zaplacen 23.2.2018, bohužel nadále se nemohu přihlásit a smazat svůj profil na C-date.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2018 18:18, před 6 měsíci

ID: GQ4QBB97


Dobrý den.

V zájmu urychlení zastavení vymáhacího procesu prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady dlužného poplatku na adresu Oddělení pohledávek C-date, tj.: collections@interdatesa.com,

děkujeme Vám.


Jiří Málek

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.4.2018 12:12, před 5 měsíci

Hodnocení: