Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobry den, dne 23.3.2016 jsem zakoupila u mall.cz kocarek GB Majik.
V prubehu pouzivani se vyskytovala stale tataz vada:porucha brzd (kocarek brzdi samovolne ackoliv je odbrzdeny).
1.reklamace dne 14.11.2016, zavada mechanicke poskozeni-neopravnena reklamace (presto bylo opraveno)
2.reklamace dne 25.11.2016, nebyla shledana zadna vada-neopravnena reklamace
Kontaktovala jsem sama kocarky korab (dle doporuceni mall prodejny-jelikoz vada byla na prodejne predvedena-toto bylo i zapsano pri 3.reklamaci) kde mi bylo sdeleno at kocarek znovu odesleme a vada bude prezkoumana.
Po tomto byla servisem vada prehodnocena a jiz uznana:
3.reklamace dne 2.1.2017, mechanicke poskozeni (chyba produktu)-byla uznana jako opravnena reklamace (opraveno)
4.reklamace dne 29.1.2018, pozadovano po opetovnych stejnych reklamacich odstoupeni od kupni smlouvy a vraceni penez.zavada mechanicke poskozeni-neopravnena reklamace (presto opet opraveno).Podle servisu se jednalo o bezne opotrebeni.
S vyjadrenim nesouhlasim.Beznym opotrebenim neni plne nefunkcni brzda.Z vyse uvedeneho vyplyva ze servis posuzuje rozdilne stale stejnou vadu.V pripade zamitani reklamaci je vada i presto opravovana a tedy by mela byti uznana.Vyrobek je dle meho nazoru nekvalitni a rada bych se domohla sveho prava.Predem dekuji za odpoved.
Tomsova
560764003 kocarek GB Majik Blue
Zadam vraceni penez
|
Tweet |