Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#21399Stejná vada-různé posouzení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.02.2018, před 6 lety

Sona Tomsova

Znění stížnosti

Dobry den, dne 23.3.2016 jsem zakoupila u mall.cz kocarek GB Majik.
V prubehu pouzivani se vyskytovala stale tataz vada:porucha brzd (kocarek brzdi samovolne ackoliv je odbrzdeny).
1.reklamace dne 14.11.2016, zavada mechanicke poskozeni-neopravnena reklamace (presto bylo opraveno)
2.reklamace dne 25.11.2016, nebyla shledana zadna vada-neopravnena reklamace
Kontaktovala jsem sama kocarky korab (dle doporuceni mall prodejny-jelikoz vada byla na prodejne predvedena-toto bylo i zapsano pri 3.reklamaci) kde mi bylo sdeleno at kocarek znovu odesleme a vada bude prezkoumana.
Po tomto byla servisem vada prehodnocena a jiz uznana:
3.reklamace dne 2.1.2017, mechanicke poskozeni (chyba produktu)-byla uznana jako opravnena reklamace (opraveno)
4.reklamace dne 29.1.2018, pozadovano po opetovnych stejnych reklamacich odstoupeni od kupni smlouvy a vraceni penez.zavada mechanicke poskozeni-neopravnena reklamace (presto opet opraveno).Podle servisu se jednalo o bezne opotrebeni.
S vyjadrenim nesouhlasim.Beznym opotrebenim neni plne nefunkcni brzda.Z vyse uvedeneho vyplyva ze servis posuzuje rozdilne stale stejnou vadu.V pripade zamitani reklamaci je vada i presto opravovana a tedy by mela byti uznana.Vyrobek je dle meho nazoru nekvalitni a rada bych se domohla sveho prava.Predem dekuji za odpoved.
Tomsova


Produkt

560764003 kocarek GB Majik Blue


Požadované řešení

Zadam vraceni penez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému