Počet nahlášených stížností: | 361 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 30. 10. 2017 jsem si objednala na pobočce OC Šestky v Praze sedací soupravu a obývací stěnu. Dodání mělo být 5. - 6. týden 2018. Dodnes nábytek nemám. Několikrát jsem volala na zákaznickou linku, kde mi paní na zákaznické podpoře sdělila, že u mé objednávky vzniklo několik chyb, zaurguje sklad, ale nic s tím dělat nemůže a zavolá mi, jakmile bude něco nového. Po několika urgencích z mé strany se stále nic nedělo. 2x jsem napsala na jejich dotazník. Ani jediná odpověď. Třikrát jsem žádala, aby byl můj kontakt předán vedení společnosti. Nikdo mi za celou dobu nezavolal. Na prodejně mi bylo řečeno, že sklad bohužel nefunguje jak má a kdy mi bude zboží dodáno, se neví. Když jsem se ptala, kam podat stížnost, nebylo mi odpovězeno. Za nábytek jsem zaplatila ihned při objednání. Nyní je to 3. týden co řešíme dle slov zákaznické linky "chyby v objednávce" a stále se nic neví a nikdo nemá ani tu slušnost zavolat natož představu, kdy zboží uvidím. Jena nábytek má naprosto neprofesionální přistup, zákaznický servis nefunguje, vedení společnosti evidentně nemá. Rozhodně NEDOPORUČUJI nábytek kupovat u této společnosti. Mám zaplacený nábytek za Kč 16.000,- a nikdo neví, kdy mi ho budou moci dodat. Chyba se stát samozřejmě může, ale tato ignorace zákazníka mi přijde tristní a v dnešní době katastrofální. Od JENY už si v žádném případě nic neobjednám.
Obývací stěna ALFA, sedací souprava ENRO
V prvé řadě bych ráda věděla, kdy mi bude zboží dodáno. Poté jaká bude kompenzace ze strany dodavatele
|
Tweet |