Počet nahlášených stížností: | 584 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 3 |
1/ Objednala jsem 2 vstupenky na koncert za neúměrně vysokou cenu (do poslední chvíle prodej byla inzerována bez DPH) - v běžné předprodejní síti byly za 1 790 Kč, tady za 3 478 Kč - to jsem si bohužel předem neověřila. Na můj pokus o zrušení objednávky portál reagoval, že vstupenky mohu dát znovu do prodeje.
2/ Tyto lístky jsem tedy dala na portále do prodeje. Ovšem kromě poplatku za prodej, je rozdíl v ceně 2 452 Kč (můj nákup byl za 9 408 Kč, nový prodej za 6 956 Kč).
3/ Navíc portál informuje, že v případě úspěšného prodeje mám vstupenky poslat novému příjemci. Ovšem to není možné, protože je ještě fyzicky nemám, mám pouze informaci, že budou zaslány týden před akcí (termín akce je 31.7.2018).
2 vstupenky na koncert Robert Plant, Tipsportaréna Pardubice, 31.7.2018
Děkuji předem za pomoc, jak postupovat dál. Na stránkách nemohu nalézt žádný kontakt na zákaznickou podporu. Napsala jsem sice na mail trustpilot@viagogo.com , který jsem našla u vás u jiného případu, ale zatím bez odezvy. Zdravím, Jana Dlouhá.
|
Tweet |